DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

pexels photo 67184

Ponovno vas obveščamo, da je NIJZ (Nacionalni inštitut za varovanje zdravja ) pripravil priporočila za spiranje internih inštalacij v vseh javnih objektih, ki so bili zaradi razglasitve pandemije korona virusa dlje časa zaprti.

Na kratko povzemamo ta navodila: Zaradi zaprtih objektov in s tem zastajanja vode v internih vodovodnih inštalacijah lahko prihaja v njih do razmnoževanje mikroorganizmov in izločanja snovi iz vodovodnih cevi. V  sistemih za ogreto sanitarno vodo obstaja tveganje za razraščanje legionel. Hladna in ogreta sanitarna voda bi lahko bili pri prvi uporabi mikrobiološko oporečni, obarvani (rdeče, rjavo, rumeno) ter imeli neobičajen vonj ali okus in predstavljali potencialno nevarnost za zdravje uporabnikov.

Zato je priporočljivo, da interne vodovodne inštalacije izperete preden pitno vodo ponovno uporabljate za uživanje, kuhanje, uporabo v aparatih in drugih napravah, ki jih uporabljate za osebne in  poslovne namene.  Priporočljivo je izvesti intenzivno izpiranje s povečanim pretokom vode na vseh pipah  in tuših v objektih. Voda naj teče iz iztočnega mesta vsaj 15 minut, dokler ne bo pritekla sveža voda iz javnega dela omrežja. Tudi sisteme za pripravo ogrete sanitarne vode je potrebno pred ponovno uporabo ustrezno pripraviti, izprati in pregreti.

Takšna izpiranja je priporočljivo izvajati po vsakem daljšem zaprtju objektov (po počitnicah, obnovah objektov, po praznikih,…). 

Upravna stavba KPV

Uporabnike komunalnih dobrin obveščamo, da je do nadaljnjega za vse stranke popolnoma zaprta upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b zaradi preprečevanja širjenja okužb s COVID-19. Vstop v stavbo v trenutnih razmerah ni možen niti po predhodni najavi.

Za vas smo dosegljivi na telefonskih številkah:

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z IZSTAVLJENIMI RAČUNI pišite na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Kadar to ni možno, pokličite na eno spodaj navedenih telefonskih številk:

03 896 11 42, 03 896 11 46, 03 896 11 48, 03 896 11 53 in 03 896 11 44.

DEŽURNE ŠTEVILKE (v primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin):

PE ENERGETIKA

03 896 12 56 (toplovod)

PE KOMUNALA

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

POKOPALIŠKA DEJAVNOST

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

UPRAVLJANJE S PARKIRIŠČI IN MODRIMI CONAMI (modre cone)

V primeru, da še niste uredili podaljšanja abonmajev in dovolilnic vas prosimo, da to uredite z oddajo vloge preko spletne aplikacije za eNaročanje, ki je objavljena na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si na povezavi tukaj.

Naročene abonmaje in dovolilnice vam bomo poslali na naslov, naveden na vlogi.

INFORMACIJE:   03 896 18 72

REKLAMACIJE:   080 80 34 / int. 3

Zahvaljujemo se za razumevanje.

           

euro

Uporabnike komunalnih storitev obveščamo, da je Komunalno podjetje Velenje opravilo obračun za komunalne storitve v individualnih hišah za obdobje julij-december 2020. Skupno je bilo uporabnikom izstavljenih 6.927 obračunov. 2.121 uporabnikov je prejelo dobropis v skupni vrednosti 76.846 €, kar predstavlja 2,34 % prihodkov realizacije za komunalne storitve individualnih hiš v obdobju julij-december 2020; 4.806 uporabnikov je prejelo obračun v breme v skupni vrednosti 257.659 €, kar predstavlja 7,84 % prihodkov realizacije za komunalne storitve individualnih hiš v obravnavanem obdobju. Znesek obračunov v dobro se uporabnikom upošteva pri naslednjih mesečnih akontacijah oz. računih.

pexels photo 156913

Zdravstveno ustrezna pitna voda je ključnega pomena za zdravje vsake skupnosti. Pomembno je, da smo vedno pripravljeni na morebitne izredne razmere in ustrezno seznanjeni, na kakšen način bomo v teh primerih obveščeni o potrebnih ukrepih. V Komunalnem podjetju Velenje imamo izdelan načrt ukrepanja in obveščanja uporabnikov v primeru izvajanja ukrepov, omejitev ali prepovedi glede uporabe pitne vode iz javnih vodovodnih sistemov v Šaleški dolini.

V tabeli spodaj so prikazani načini obveščanja in podajanja informacij v različni situacijah. Svetujemo vam, da redno spremljate vsaj en medij, preko katerega podajamo informacije. 

pexels photo 220213

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., iz 5 oskrbovalnih območij oskrbuje s pitno vodo 44.190 uporabnikov Šaleške doline (občine Velenje, Šoštanj, Šmartno ob Paki, Dobrna, Žalec, Polzela, Mozirje, Mislinja). Ker imamo na našem območju za pripravo pitne vode na voljo površinski vodni vir Ljubija in vodne vire Mazej, Toplice, Dolič, Ločan, Lampret, Jablanice, ki so pod vplivom površinskih vod in sodijo med kraške vodne vire, je pri nas nujna priprava pitne vode. V napravah za pripravo pitne vode (NPPV), ki so bile zgrajene v okviru kohezijskega projekta leta 2015, se za pripravo vode uporablja fizikalni postopek ultrafiltracije. Ultrafiltracija je filtracija vode skozi membrane, ki imajo pore velikosti 0,02 µm in pri filtraciji zadržijo vse delce, mikroorganizme in viruse ter nekatere velike organske molekule. Pri samem postopku filtracije vode ne uporabljamo kemikalij. Po pripravi surove vode na NPPV v pitno vodo pa sledi nadaljnja stopnja vodooskrbe, to je distribucija pitne vode do uporabnikov. Da pitno vodo pripeljemo na pipo do vsakega uporabnika, so potrebni kilometre dolgi cevovodi (na našem sistemu jih imamo več kot 700 kilometrov) in objekti za shranjevanje vode (vodohrani, rezervoarji).

Kakovost pitne vode redno nadziramo v okviru sistema HACCP in programa Notranji nadzor nad kakovostjo pitne vode. Letno na sistemu odvzamemo več kot 1000 vzorcev za analizo na mikrobiološke in fizikalno kemijske parametre, od tega vsaj 200 na pipah uporabnikov.

OGLAS ModreCone VTV 1920x1080px PLAY

Na spletnih straneh Komunalnega podjetja Velenje je na povezavi objavljena nova aplikacija E-naročanje modrih con, kjer lahko uporabniki za leto 2021 elektronsko pridobijo letne parkirne abonmaje, dovolilnice in parkirne karte. Na ta način je omogočeno lažje, hitrejše in enostavnejše urejanje nujne dokumentacije. Pogoj za izvedbo e-naročanja modrih con je, da je uporabnik prejemnik e-računa v PDF obliki.

Letne parkirne abonmaje za leto 2021 bo možno zamenjati v mesecu januarju (v prvem tednu januarja za cone A, B in E, v drugem tednu januarja za cono C in v tretjem tednu januarja za cono D), letos prvič preko e-naročanja.

Stanovalci območja določene modre cone lahko parkirajo z abonmaji, ki se glasijo na registrsko številko avtomobila. Stanovalci so upravičeni do največ dveh abonmajev, prvi abonma stane 12 evrov, drugi pa 45 evrov. Abonma velja le v eni coni in se zanj plača letni pavšal, ki se med letom ne spreminja.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov