DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

euro zone europe

Komunalno podjetje Velenje je izvedlo obračun komunalnih storitev za individualne hiše za obdobje julij-december 2019. Skupno je bilo izstavljenih 6.894 obračunov. 3.152 uporabnikov je prejelo dobropis v skupni vrednosti 137.849,96 €, kar predstavlja 4,6 % prihodkov realizacije za individualne hiše v obdobju julij-december 2019; 3.742 uporabnikov je prejelo obračun v breme v skupni vrednosti 94.111,54 €, kar predstavlja 3,1 % realizacije za individualne hiše v obravnavanem obdobju. Znesek dobropisa se uporabnikom upošteva pri naslednjih mesečnih akontacijah oziroma računih.

20200120 110952

Velenje, 20. januarja 2020

Danes je na parkirišču pred poslovnima enotama Komunalnega podjetja Velenje potekala uradna predaja delovnega vozila za čiščenje kanalizacije v uporabo. Na uradni predaji in krajši predstavitvi novega vozila so se zbrali predstavniki vseh treh občin lastnic, in sicer podžupanja MO Velenje Darinka Mravljak, podžupan Občine Šoštanj Viktor Drev, župan Občine Šmartno ob Paki Janko Kopušar, podžupan Občine Šmartno ob Paki Janko Avberšek, vodja urada za komunalne dejavnosti na MOV Anton Brodnik.

Parkomat

Komunalno podjetje Velenje v Velenju izvaja izbirno gospodarsko javno službo upravljanja s parkirišči (modrimi conami) in z garažnimi hišami. V oddaji na Radiu Velenje (8. 1. 2020) je vodja prodajno komercialne službe KPV Mateja Knez odgovarjala na najpogostejša vprašanja uporabnikov v zvezi z modrimi conami in garažnimi hišami. V nadaljevanju v celoti objavljamo pogovor z novinarko.  

Najprej bi rekli kakšno o uporabnikih (stanovalcih) v modrih conah. Kdaj in kje je možno zamenjati abonmaje za letošnje leto?

Abonmaje za letošnjo leto je v mesecu januarju možno zamenjati v pisarni modrih con v kletni etaži MOV, od 3. 1. 2020 dalje, in sicer v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 8. do 16. ure, ob sredah pa od 8. do 17. ure, drugače pa v rednem delovnem času MOV.

pexels photo 156913

Skladno z določbami Pravilnika o pitni vodi (Ur. l. RS, št.19/04, 35/04, 26/06, 92/06, 25/09, 74/15, 51/17 in z vsebino Strokovnih navodil Nacionalnega inštituta za javno zdravje, vas seznanjamo z načini in časovnimi roki obveščanja o kakovosti pitne vode. V tabeli na spodnji povezavi so prikazani načini obveščanja za primere odstopanj, omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, neskladnosti v hišnem omrežju, izvajanja korektivnih ukrepov ter poročanja o kakovosti pitne vode in dostopanja do informacij o pitni vodi.

Načini obveščanja in podajanja informacij o kakovosti pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020

Za morebitna vprašanja smo vam na razpolago tudi na elektronskem naslovu Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Nujne klice sprejemamo v dežurni službi na številki 03 898 94 20 (hladna pitna voda), 03 896 12 56 (topla sanitarna voda) ali brezplačni številki 080 80 34.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov