Z nekaj manjšimi spremembami in večjo pozornostjo pri ogrevanju lahko tudi sami obvladujemo stroške ogrevanja. Vsak začetek je težak, tega se zavedamo tudi v Komunalnem podjetju Velenje. Zato smo za vas pripravili serijo kratkih videov z enostavnimi nasveti.
Varčevanje v hiši in v stanovanju je najbolj učinkovito s toplotno zaščito – izolacijo, z menjavo oken, fasade ipd. Ti ukrepi sicer zahtevajo znatna finančna sredstva, ki pa se vam na daljši rok obrestujejo! Obstaja pa nekaj preprostih trikov, ki zmanjšajo porabo toplote nemudoma. Tako bodo pravilno prezračevanje, uporaba termostatskih ventilov in nastavitev ustrezne bivalne temperature takoj vplivali na obračun ogrevanja. Znižanje temperature za 1°C pomeni za okoli 6 % manjšo porabo energije.
Vsebina videov je delo zaposlenih v podjetju, njihova izdelava pa je v celoti financirana iz evropskih sredstev.
Na območju občin Velenje, Šoštanj in Šmartno ob Paki s 1. januarjem 2025 stopajo v veljavo nove cene vodarine. Osnova za spremembo cen je Uredba o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja.
Spremembe vključujejo prilagoditev cen storitev oskrbe s pitno vodo, ki so posledica povečanih stroškov električne energije, vodovodnega materiala ter drugih stroškov. Kljub prizadevanjem za racionalizacijo poslovanja, zniževanjem stroškov rednega vzdrževanja in dela ter iskanju novih trgov za povišanje prihodkov, je sprememba cen za zagotavljanje nemotenega delovanja storitev neizogibna.
Za gospodinjstvo, ki povprečno porabi 15 m³ vode mesečno in je priključeno na čistilno napravo, sprememba pomeni, da se trenutni mesečni strošek 27,39 € z DDV poviša na 28,48 € z DDV, kar pomeni dvig stroška za 4,0 %.
OBVEŠČANJE O PITNI VODI – KLJUČNE INFORMACIJE ZA UPORABNIKE
Zakaj je pomembno spremljati informacije o pitni vodi?
Zdravstveno ustrezna pitna voda je ključnega pomena za zdravje vsake skupnosti. Naravne nesreče, tehnične okvare ali druge nepredvidljive situacije lahko vplivajo na njeno kakovost. Komunalno podjetje Velenje ima pripravljen načrt ukrepanja in obveščanja, ki zagotavlja hitro in učinkovito posredovanje informacij uporabnikom v Šaleški dolini.
Kako boste obveščeni?
O čem boste obveščeni?
Kaj storiti ob težavah glede pitne vode?
Sumite na težave s pitno vodo? Obrnite se na 24-urno dežurno službo in nas obvestite o reklamaciji:
Primer dobre prakse – zagotavljanje vodne oskrbe po hudem neurju v avgustu 2023
V avgustu 2023 je hudo neurje na področju Vodovoda Bele Vode sprožilo številne zemeljske plazove, ki so resno poškodovali vodovodno infrastrukturo. Številne okvare ter uničeni odseki vodovoda so ogrozili varnost vodooskrbe. Kljub zahtevnim razmeram so ekipe Komunalnega podjetja Velenje v zelo kratkem času odpravile večino težav. Zagotovljeno je bilo takojšnje obveščanje o prekuhavanju vode, oskrba iz rezervnih vodnih virov in nadomestna oskrba iz cistern za uporabnike, ki so ostali brez vode na pipah. S hitrim ukrepanjem in obveščanjem smo vzpostavili učinkovit nadzor nad izrednimi razmerami.
Bodimo pripravljeni!
Redno spremljajte enega izmed kanalov za obveščanje in bodite pripravljeni na ukrepanje. Skupaj poskrbimo za varnost in zanesljivo oskrbo s pitno vodo v Šaleški dolini.