Ali vemo dovolj o pitni vodi? Jo imamo v Šaleški dolini dovolj? Kakšna je kvaliteta pitne vode, njena trdota in kakšne vodne vire imamo? Ali trdota pitne vode vpliva na nas? Kakšna je pot vode od zajetja do kozarca? Na kakšen način se voda tretira na napravah za pripravo pitne vode in koliko teh naprav je v Šaleški dolini? Ste vedeli, da vodovodno omrežje v upravljanju Komunalnega podjetja Velenje obsega kar 710 kilometrov, kar je dlje kot pot od Velenja do Beograda. Ali je obvezna priključitev na javni vodovod? Kako moramo skrbeti za interne vodovodne priključke? Zakaj je voda iz pipe boljša kot predpakirana voda? Kje so pitniki v Šaleški dolini in koliko jih je? Kako Komunalno podjetje Velenje nadzira kakovost vode na pitnikih in kje so objavljene tovrstne informacije. Vse to in še več izveste ob ogledu prispevka VTV z dne 17. 7. 2019 z gostjo Natašo Uranjek, vodjo službe za tehnologije in nadzor.
Naslovna fotografija: Pexel photos
14. 5. 2020
Pozdravljeni, v ponedeljek 18. maja se zaključil spremenjen način organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.
Pred dobrim mesecem sem Vam zaželel, da se ob ponovnem jutranjem pozdravu na Koroški 3a srečamo zdravi, kar se je po zadnjih podatkih tudi uresničilo. Tako se v polnem številu vračamo na delovna mesta.
Ponoven pričetek rednega dela bo vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Torej spoštujmo ukrepe že pri prihodu v službo, v garderobah in kopalnicah, na hodnikih, pri jutranji sestanki, ob prevozi na delovišča, pri sami organizacija dela na delovišču, ob malica in tako dalje. Uporabljamo predpisana zaščitna sredstva in se redno razkužujmo še v naprej.
Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe KPV:
https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid
oziroma obvestila PE Energetika:
https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije
OSTANIMO ŠE NAPREJ ZDRAVI
Ervin Miklavžina
Vodja poslovne enote Energetika
29. 4. 2020
Pozdravljeni, po tednu v katerem sta dva praznika (27. 4. in 1. 5.) ter kolektivni dopust (28., 29. in 30. 4) se bo počasi zaključil način spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Seveda bo to potekalo postopoma in tako predvidevamo v prvih dveh tednih meseca maja kombinacijo normalnega osem urnega delovnega procesa na lokaciji Koroška 3a oziroma na sistemih (toplota, hlad, plin), delo od doma in na žalost še nekaj čakanja na delo. Predviden datum in način dela za vas osebno, boste prejeli s SMS sporočilom ali v kontaktu z vašim nadrejenim.
Prav zaradi navedenega je direktor KPV dne 24. 4. 2020 izdal »Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.
Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, za obiskovalce in ostale potrebne informacije.
Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe KPV :
https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid
oziroma obvestila PE Energetika:
https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije
OSTANIMO ZDRAVI
Ervin Miklavžina
Vodja poslovne enote Energetika
Priloge:
17. 4. 2020
Pozdravljeni, saj ni res pa je, izteka se že peti teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Kot lahko spremljate sporočila vlade, se bo sproščanje ukrepov izvajalo postopoma. Tako vam trenutno še ne moremo sporočiti, kdaj se ponovno prične delovni proces v našem podjetju kot smo ga poznali pred 13. marcem. Lahko vas samo obvestim, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica. Prav zaradi tega je tudi podjetje izdalo obvestilo o kolektivnem dopustu za 28., 29. in 30. april 2020.
Vsekakor pa se kljub temu pripravljamo na ponoven pričetek rednega dela, kateri pa bo v začetku vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Že sam prihod v službo, garderoba in kopalnice, jutranji sestanki, prevozi na delovišča, organizacija dela na delovišču, malica in še bi lahko našteval se bodo in se zaradi naše skupne varnosti morajo spremeniti.
Trenutno vsi naši distribucijski sistemi ustrezno delujejo in so pod stalnim nadzorom. Vsa naročila materiala in storitev ter priprava podlag za javne razpise, priprava in pošiljanje poročil agencijam, oziroma inšpekcijam potekajo normalno. Prav tako nimamo nobenih zaostankov pri zahtevkih do občin in obračunih že opravljenih storitev. To so vse stvari, katere vaši sodelavci delamo od doma.Preverbo reklamacij pri strankah, iskanje in odprava okvar na omrežju, popis porabe, nujna vzdrževalna dela, pregledi in priprava službenih vozil pa vsekakor zahtevajo fizično prisotnost nekaj naših sodelavcev. Naša usmeritev še vedno sledi načelu, katerega smo vpeljali prve dne organizacije delovnega procesa v času epidemije in sicer »fizična prisotnost v minimalno potrebnem obsegu osebja in časa«. Moram pohvaliti vaše sodelavce, kateri poskrbijo za prej našteta opravila, ter tako omogočijo ustrezno oskrbo odjemalcem, delovanje poslovne enote in podjetja kot celote.
Vsekakor se odsotnost vas, kateri ste na čakanju na delo doma pozna pri izvedbi rednih vzdrževalnih opravil. Želim si, da se boste lahko čim bo mogoče in varno vrnili na delo. Do našega ponovnega jutranjega pozdrava na Koroški 3a pa poskrbimo, da vsi ostanemo zdravi.
Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebinami in dosledno upoštevajo obvestila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavi.
OSTANIMO ZDRAVI
Ervin Miklavžina
Vodja poslovne enote Energetika
Priloge:
2. 4. 2020
Pozdravljeni, ne morem verjeti, da se izteka že tretji teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.
Glede na to, da se širjenje okužbe s korona virusom še ne umirja, vas obveščam, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica.
Novost je tudi prihod na delo oziroma opravljanje dela če zaposleni ne stanuje v občini v kateri ima njegovo podjetje sedež, ali mogoče delovišče. Na nivoju KPV je dogovorjeno, da se za potrditev potrebnega prihoda v službo uporablja službena identifikacijska kartica in podpisan plan dela, oziroma SMS obvestilo, katerega prejmete v kolikor ste na čakanju na delo. Za uporabo službenih vozil pa že imate v vozilih s strani direktorja podpisan dokument, da lahko uporabljate službeno vozilo.
Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno.Trenutno je na našem sistemu distribucije toplotne energije nekaj okvar, katere vaši sodelavci ustrezno odpravljajo, ter tako omogočiti ustrezno oskrbo odjemalcem.
Trenutno je potrebna večja fizična prisotnost zaposlenih, naša skupna naloga pa je, da se upoštevajo dodatna navodila za varnost.Pa vendar ne pozabimo, več kot dve tretjine zaposlenih na PE Energetika nas dela od doma, oziroma ste na čakanju na delo in seveda je naša osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bomo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.
Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo Navodila za varno delo, katera si lahko ogledate v povezavi spodaj.
OSTANIMO ZDRAVI
Ervin Miklavžina
Vodja poslovne enote Energetika
Priloge:
23. 3. 2020
Pozdravljeni,
nekako se izteka prvi teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.
V petek zjutraj smo na tehničnem kolegiju, kateri je prvič v zgodovini toplovoda potekal po principu video sestanka pregledali ali so naše odločitev pravilne, ali so učinki zadostni oziroma kaj moramo še spremeniti.
Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno. Torej se vse ne nujne zadeve oziroma postopki pri katerih lahko v večji meri pride do stika zaposlenih s strankami in seveda tudi med samimi zaposlenimi prestavijo na kasnejši termin. Prav tako smo ocenili, da so elektronske povezave in naša usposobljenost že na tem nivoju, da lahko upravljamo, nadziramo in usklajujemo delovanje podpornih sistemov za daljinsko ogrevanje, hlajenje in oskrbo s plinom na daljavo oziroma kot sedaj rečemo delamo od doma. Pri tem se zavedamo, da mora minimalna ekipa vseeno biti fizično prisotna v službi.
Prav ironično je, da bi v terminu od 22. 3. do 24. 3. morala v Portorožu potekati Mednarodna konferenca, na kateri bi naši inženirji predstavili prispevek z naslovom Uporaba digitalnih tehnologij v distribucijskem sistemu toplote v Šaleški dolini. Trenutno smo lahko zelo ponosni, da se naše večletno prizadevanje za tehnično digitalizacijo sistema sedaj vrača v pozitivni smeri in nam vse to omogočajo. Seveda že v tem trenutku opažamo dodatne izzive za posodobitve.
Pa vendar ne pozabimo, polovica naših sodelavcev je na čakanju na delo in seveda je njihova osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bodo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.
Še vedno pa velja:
Zaposleni, kateri delamo od doma ali ste na čakanju za delo moramo vsekakor spoštovati sklep direktorja, priporočila za ohranjanje zdravja in bi bili tako rekoč v karanteni.
V kolikor posamezen zaposlen sumi na možnost okužbe, ne sme vstopati na lokacijo Koroška 3a, niti imeti stikov z ostalimi zaposlenimi, temveč mora o tem telefonsko obvestiti nadrejenega in postopati po protokolu, kateri je javno objavljen.
OSTANIMO ZDRAVI
Ervin Miklavžina
Vodja poslovne enote Energetika
Velenje, 23.03.2020
Priloge:
Spoštovani sodelavci,
v podjetju sprejemamo vrsto ukrepov, s katerimi želimo zmanjšati tveganja za širjenje epidemije COVID-19. Situacija, s katero se srečujemo, je izjemna in predstavlja izziv za vse.
Na podlagi 27. člena Statuta Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., je bil 24. 4. 2020 izdan:
»Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.
Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, z obiskovalci in ostale potrebne informacije.
Zaposlene pozivamo, da dosledno upoštevajo vsa podana priporočila in navodila.
Ostanite zdravi.
Prijazen pozdrav
Anita Lemež Kljajič
vodja Službe VZPD
Priloge:
V torek, 15. septembra 2020, je potekal posvet na daljavo z naslovom »Oskrba in raba energije v času pandemije«, ki ga je organiziralo Slovensko združenje za energetiko (SZE). Na posvetu sta sodelovala tudi predstavnika Komunalnega podjetja Velenje, PE Energetika, s predstavitvijo avtorskega članka z naslovom »Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje mestne občine Velenje in občine Šoštanj«. Ukrepe in spremembe v delovnem procesu, ki smo jih v podjetju izvedli, so organizatorji posveta označili kot primer dobre prakse.
Rok Miklavžina, odgovorni inženir distribucije, in Gregor Cvet, tehnični vodja PE Energetika, sta predstavila pristop k hitri reorganizaciji procesa oskrbe in uvedbo ukrepov za zanesljivo in nemoteno oskrbo z energijo v času ustavitve javnega življenja zaradi razglasitve pandemije.
V Komunalnem podjetju Velenje smo bili že vse od razglasitve epidemije aktivno vključeni v aktivnosti za preprečevanje in zamejitev okužbe v Sloveniji. Tako se je v skladu z ukrepi na državnem in lokalnem nivoju delovni proces izvajanja storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, močno spremenil. Na distribucijskem sistemu toplote in zemeljskega plina smo tako na terenu izvajali vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov. Kljub zmanjšanim vzdrževalnim ekipam na terenu je distribucija potekala normalno.
V podjetju se zavedamo pomembnosti varne oskrbo ter rabe energije, pa tudi odgovornosti, ki iz tega naslova izhaja. Zato smo tudi v času izrednih razmer ob ustrezni reorganizaciji poteka dela zaposlenih in prilagoditvi delovanja energetskih sistemov ves napor usmerjali v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.
Vabljeni k branju prispevka Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje MOV in OŠ v času pandemije, ki smo ga predstavili na posvetu.
Naslovna fotografija: Pexel photo
Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., je na podlagi Pogodbe o izvajanju izbirne gospodarske javne službe s parkirišči in garažnimi hišami s 1. 1. 2017 prevzelo v upravljanje parkirišča in garažne hiše v mestni občini Velenje. |
V upravljanje smo prevzeli:
Stanovalci v vseh conah so upravičeni do največ dveh abonmajev za parkiranje v modrih conah, razen v coni D (Gorica), kjer lahko stanovalci 1. abonma zamenjajo za dovolilnico za parkiranje v garažni hiši Gorica.
Komunalno podjetje Velenje, d. o. .o. se zavezuje omogočati dostopnost spletne strani www.kp-velenje.si v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (Uradni list RS, št. 30/18 s spremembami) ter Direktivo EU 2016/2102 Evropskega parlamenta in Sveta (Uradni list EU, L 327).
Spletišče Komunalnega podjetja Velenje je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, zato podjetje nenehno spremlja, prilagaja in sproti izboljšuje posamezne elemente dostopnosti.
Spletna stran www.kp-velenje.si omogoča naslednje:
Kljub navedenemu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij. V prihodnje bomo ob uvajanju večjih sprememb sistema skrbeli, da bomo te v čim večji meri prilagajali tudi uporabnikom z različnimi oblikami oviranosti.
Vsebine, ki niso dostopne vsem obiskovalcem ali uporabnikom:
Vse informacije, ki so dostopne na spletnih straneh, lahko uporabniki dobijo na:
- telefonu: 03 8961100,
- elektronski pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.,
- osebno na naslovu: Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje.
Izjava o dostopnosti se nanaša na celotno spletišče www.kp-velenje.si in je bila pripravljena dne 14. 7. 2021, na podlagi samoocene. Izjava je bila nazadnje pregledana in spremenjena dne 17. 9. 2024.
Prenovljeno spletišče je bilo objavljeno meseca junija 2016.
V primeru težav, morebitnih dodatnih informacij s področja dostopnosti spletišča oziroma v kolikor naletite na vsebino, ki ni dostopna, nas kontaktirajte na telefonsko številko 03 8961100 ali pa nam posredujte obvestilo na e-pošto: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. oziroma na naslov Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje. Odgovor boste prejeli v roku 8 dni od prejema obvestila oziroma prošnje.
V kolikor v navedenem roku ne boste prejeli odgovora, vas bomo obvestili, kdaj bo odgovor podan in o razlogih za zakasnitev odgovora.
V primeru ugotovitve neskladnosti spletišča z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, se lahko poda prijava pri izvršilnem organu:
Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Inšpektorat Republike Slovenije za informacijsko družbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana, kontaktna številka: 01 5555848, elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Izpolnite elektronski obrazec:
Vloga za izdajo e-oblike računa
Vloga za preklic izdaje e-oblike računa
E-oblika računa, kot PDF-oblika namesto tiskane oblike na papirju, je možna samo za uporabnike direktnih obremenitev (nekdanjih trajnikov).
E-obliko računa kot PDF-oblika, ki jo boste prejemali na vaš elektronski naslov, lahko shranite v arhiv, jo natisnete ali samo pogledate. E-oblika računa kot PDF-oblika je na pogled enaka računu, ki bi ga prejemnik računa storitev dobil po navadni pošti; za pregledovanje e-oblike računa v PDF-ju je potrebna namestitev programa Adobe Reader.
![]() |
Splošni pogoji za poslovanje z e-obliko računa |
![]() |
Navodilo za izdajo e-oblike računa |
![]() |
PDF vloga za izdajo e-oblike računa |
![]() |
PDF preklic vloge za izdajo e-oblike računa |
Uporabnikom spletnega bančništva omogočamo enostavno in udobno plačevanje komunalnih storitev s klikom brez vnašanja in prepisovanja podatkov.
S prijavo na e-račun ne boste več prejemali računov v papirni obliki, seveda pa se lahko v primeru potrebe računa v priponki PDF iz spletne banke le-ta še vedno izpiše. Takšen prejeti račun lahko poravnate hitro in udobno z enim klikom – brez prepisovanja številk in referenc. Arhiv spletne banke vam omogoča enostaven pregled nad že poravnanimi računi in stroški. Na prejemanje računa v elektronsko banko se lahko prijavite uporabniki, ki ste komitenti banke s podporo e-računov in ste istočasno uporabnik spletne banke. Prijava je možna elektronsko, preko vaše spletne banke. Za prijavo poleg osebnih podatkov potrebujete še sklicno številko računa, ki ga najdete na levi strani UPN obrazca (referenca prejemnika - slika spodaj).
V Komunalnem podjetju Velenje že zadnjih nekaj let aktivno propagiramo pitje vode iz pipe. V Šaleški dolini imamo namreč dobro pitno vodo, ki se po kakovosti uvršča v sam Evropski vrh, zato lahko v vsakem trenutku mirno posežemo po vodi iz pipe, ki smo jo zaradi njene svežine in blagodejnih učinkov na naše zdravje in dobro počutje poimenovali Šaleški biser – okus zdravja.
Da se lahko vsi odžejamo tudi med dejavnostmi na prostem in druženju s prijatelji, smo se skupaj z občinami lastnicami odločili, da na različnih, dobro obiskanih lokacijah v Šaleški dolini postavimo pitnike Šaleškega bisera. Po celotni Šaleški dolini jih je skupaj že 37. Tako jih je denimo samo v Velenju triindvajset, v Šoštanju deset in v Šmartnem ob Paki štirje. Pitniki v vseh treh občinah so poimenovani bodisi po mitoloških in pravljičnih junakih (Velenje) ali pomembnih osebah iz lokalne preteklosti (Šoštanj) ali po lokaciji, kjer so nameščeni (Šmartno ob Paki). Vsi so označeni z enakimi tablami, ki vsebujejo tudi QR kodo, s katero lahko dostopate do spletnih strani podjetja in podatkov o pitnikih in kakovosti vode.
Voda iz pipe je boljša alternativa od ustekleničene vode in bolj zdrava izbira od sladkanih in gaziranih pijač, saj ne vsebuje dodanih sladkorjev ali drugih škodljivih dodatkov. Poleg tega voda iz pipe ne povzroča odpadkov in ne obremenjuje okolja. Na voljo je vedno sveža in v neomejenih količinah, povsod je dostopna in cenovno ugodna, ves čas se nadzira njena kakovost. Komunalni sistemi oskrbe s pitno vodo so namreč pod strožjim nadzorom kot industrija ustekleničene vode. Tako podjetja, ki skrbijo za vodno oskrbo, zagotavljajo visoko kakovost pitne vode.
Pitniki so zasnovani tako, da omogočajo enostavno in higiensko uporabo. Uporabnikom svetujemo, da se med pitjem z ustnicami ne dotikajo ustja pipe ter da gumb za sproščanje vode pritiskajo s čistimi rokami. Uporabnike pitnikov prosimo, da z njimi odgovorno ravnajo. Če opazite nepravilnosti, obvestite dežurno službo Komunalnega podjetja Velenje na telefonsko številko 03-89-89-420 ali modro številko 080 80 34, da bomo poskrbeli za tehnično brezhibnost pitnikov.
Vabimo vas, da ob toplih dnevih, po športnih aktivnostih in ob drugih dejavnostih pijete vodo iz pitnikov in tako skrbite za zdrav življenjski slog.
Glavni cilj Komunalnega podjetja Velenje je, da glede na načrtovano zaprtje Premogovnika Velenje v letu 2033 poskrbi za celostne zelene vire energije, ki bodo Šaleško dolino zanesljivo in nemoteno oskrbovali s toploto tudi v prihodnosti. Z obstoječim daljinskim sistemom, ki je drugi največji v Sloveniji, trenutno s toplotno energijo oskrbujemo skoraj 40.000 prebivalcev in več kot 650 industrijskih uporabnikov. Zakaj je za nas in za prebivalce doline tako pomembno, da ohranimo enoten sistem ogrevanja? Le tako lahko prispevamo k čistemu zraku, saj vsak odklop, pa tudi nižanje moči na priključku, pomeni slabljenje sistema in večje izpuste CO2 zaradi individualnih načrtov ogrevanja. S celovitim, zelenim sistemom daljinskega ogrevanja bomo vsi skupaj tudi družbeno odgovorni, oskrba s toploto bo ostala zanesljiva in varna, predvsem pa bo še bolj učinkovita. Vseeno bo zelena preobrazba ogromen strokovni, organizacijski in finančni zalogaj. Na Ministrstvu za Infrastrukturo sta direktorja Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašperja Škarjo in tehničnega direktorja KP Velenje Janeza Ramšaka sprejela generalni direktor Direktorata za energijo mag. Hinko Šolinc in vodja Sektorja za politiko učinkovite rabe in obnovljive vire energije mag. Erik Potočar. Spregovorili so o možnih virih sofinanciranja ključnih projektov podjetja pri preobrazbi: obnovi izolacij in podporja na distribucijskem omrežju, posodobitvi toplotnih postaj, energetski sanaciji stavb in vpeljavi 100-odstotno zelenih virov energije za daljinsko ogrevanje.
Že samo prvi trije projekti bi po ocenah lahko prinesli 25.269 manj izpustov CO2, za 21.150 t manj porabljenega premoga in prihranek toplotne energije v višini 76.559 MWHt. Dogovorili so se za pospešeno izmenjavo vseh informacij pri pridobivanju sredstev iz evropskih Sklada za pravičen prehod in Sklada za obnovo in okrevanje, pa tudi pri načrtih ostalih deležnikov na področju zelenega prehoda države. V Komunalnem podjetju Velenje hkrati vodimo razgovore z nevladnimi, ekološkimi organizacijami, z družbama Termoelektrarna Šoštanj, Premogovnik Velenje in z njunim lastnikom, Holdingom Slovenske Elektrarne, in Evropsko Investicijsko banko.
Osnutek Akcijskega načrta smo pripravili skupaj z občinama Velenje in Šoštanj in s strokovnimi partnerji (podjetji ELES, Kolektor in Esotech).
Na naslovni fotografiji: delovno srečanje direktorjev Komunalnega podjetja in pristojnih na Ministrstvu za infrastrukturo.