Profesionalno in s pieteto poskrbimo za vse potrebno ob boleči izgubi vaših najdražjih

Uredba Evropske unije o varovanju osebnih podatkov – General Data Protection Regulation (GDPR)

S 25. 5. 2018 stopa v veljavo Uredba, ki izboljšuje varstvo osebnih podatkov. V podjetju spoštujemo vaše pravice do zasebnosti, zato vam posredujemo informacijo, kako bo Uredba vplivala na ravnanje z vašimi osebnimi podatki, kako bomo v podjetju poskrbeli za njihovo obravnavo in kaj so prednosti nove Uredbe. Dodatne informacije vezane na Uredbo bodo v Sloveniji veljala z novim Zakonom o varstvu podatkov (ZVOP-2).

Nova Uredba določa, da bo posameznik moral podati privolitev za obdelavo osebnih podatkov, razen v primeru, da obstaja zakonska podlaga za obdelavo. Obdelovalec podatkov mora omogočiti vpogled in nadzor nad stanjem privolitev, možnost popravka privolitev, izbris in prepoved obdelave podatkov, prenos podatkov na drugo podjetje, možnost obveščanja o obdelavah podatkov ter izrecne in jasne privolitve za kaj podjetje podatke uporablja.

Hkrati mora biti naveden tudi rok hranjenja podatkov posameznih evidenc z navedbo namena obdelave podatkov.

Kako bomo v podjetju poskrbeli za varnost podatkov?

V podjetju osebne podatke obravnavamo v skladu z veljavno zakonodajo in internimi akti podjetja. Uporabnik bo lahko dobil vpogled v seznam soglasij in privolitev, ki se lahko spreminja.

Za dodatna vprašanja nam lahko pošljete sporočilo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Politika varovanja osebnih podatkov

Z vašimi osebnimi podatki ravnamo zakonito, pošteno, varno in pregledno, zato vam v nadaljevanju posredujemo informacije vezane na obdelavo osebnih podatkov.

Upravljavec osebnih podatkov

KOMUNALNO PODJETJE VELENJE, d. o. o .

Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje, Slovenija

Telefon: 080 80 34

e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Pooblaščena oseba za varstvo podatkov

Darja Lesjak, univ. dipl. prav.

Telefon: 03 89 61 112

e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Nameni obdelave podatkov

Osebne podatke obdelujemo skladno z zakonsko podlago, nalogami v javnem interesu, osebno privolitvijo uporabnikov točno določen čas, kot je to potrebno. 

Namen obdelave

Pravna podlaga

Rok obdelave

Sklepanje pogodbenih razmerij

Sklenitev pogodbe      

Dobava in obračun komunalnih dobrin in storitev, plačila in ostalo

veljavna zakonodaja na  komunalnem in ostalem področju (energetika, voda, odvajanje in čiščenje komunalnih in padavinskih odpadnih voda, najemnin grobnih mest ter ostalih komunalnih storitev)

spremembe pogodbenega razmerja

veljavna zakonodaja na področju obligacij, izvršb, davkov

celotno pogodbeno razmerje in dodatno 10 let

Marketinške raziskave

Sodelovanje v anketah, vprašalnikih in drugih orodjih, ki jih uporabljamo, da bi vas lahko seznanjali z informacijami

privolitev posameznika

do preklica privolitve

Ostala obvestila

Obvestila o poslovanju podjetja in ostalih ugodnostih

privolitev posameznika

do preklica privolitve

Kjer obdelava osebnih podatkov temelji na vaši privolitvi, obstaja možnost privolitev spremeniti ali preklicati. V ta namen je na razpolago obrazec, ki se nahaja na povezavi.

VRSTE OSEBNIH PODATKOV

Vrsta podatkov

Vir podatkov

Podatki o uporabnikih komunalnih dobrin in storitev                                    

Indentifikacijski in kontaktni podatki, želje, privolitve, podatki o trenutnih in prejšnjih pogodbenih razmerjih, podatki o pisnih, telefonskih in osebnih stikih

Posameznik, zakonska podlaga, javno dostopni viri, lastna evidenca, GDPR

Podatki o pogodbenem razmerju

Podatki o sklenitvi pogodbe, o sklenjenih pogodbi in aneksih, podatki porabe, plačil in morebitnih pravnih sredstvih

Posameznik, zakonska podlaga, pristojni državni organi, lastna evidenca, GDPR

AVTOMATIZIRAN SPREJEM ODLOČITEV

Podjetje odločitve vezane na pogodbena razmerja in druge odločitve s pravnimi ali podobnimi učinki sprejema preko zaposlenih ob ustrezni informacijski podpori.

UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV

Osebne podatke uporabljamo kot upravljavec in jih v določenih primerih posredujemo pogodbenim obdelovalcem, ki so zavezani k varstvu vseh podatkov.

Osebni podatki se ne prenašajo v tretje države (države izven Evropske unije) ali mednarodne organizacije.

VAŠE PRAVICE

  • Pravica do obveščenosti o obdelavi vaših osebnih podatkov;
  • Pravica do dostopa do osebnih podatkov pomeni, da imate pravico, da od nas dobite potrditev ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in dobiti tudi dostop do teh osebnih podatkov, dodatnih informacij (name obdelav, vrste podatkov, uporabnike podatkov, obstoj pravic in možnosti pritožb, vir podatkov, morebitno avtomatizirano odločanje ali posebno profiliranje);
  • Pravica do popravka pomeni, da popravimo vaše netočne osebne podatke vezane na vas oziroma jih dopolnimo, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
  • Pravica do izbrisa, kar pomeni, da imate pravico zahtevati, da brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, če so izpolnjeni predpisani pogoji (obdelava ni potrebna, preklic privolite in neobstoj pravne podlage, utemeljen ugovor, nezakonita obdelava, izbris zahtevajo veljavni predpisi);
  • Pravica do omejitve obdelave, kar pomeni, da imate pravico zahtevati, da omejimo obdelavo, če oporekate točnosti podatkov;
  • Pravica do prenosljivosti pomeni pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste nam jih posredovali kot upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da vas pri tem kakorkoli ovirali (velja za podatke, ki jih obdelujemo avtomatizirano na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja);
  • Pravica do ugovora pomeni, da lahko proti nekaterim vrstam obdelav vaših osebnih podatkov (javni interesi, zakoniti interesi upravljavca, nameni trženja) kadarkoli ugovarjate in moramo dokazati legitimne interese za obdelavo oziroma prenehati z obdelavo (vedno v primeru trženja);
  • Pravica glede samostojne obdelave ali profiliranja pomeni, da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne ali podobne učinke v zvezi z vami, če ni to nujno potrebno, predpisano ali če v to ne privolite.

Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij ali razčiščevanju dilem vam bo z veseljem pomagala naša pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki vam je po prehodni najavi na voljo osebno na sedežu Komunalnega podjetja Velenje, d.o.o., preko e-pošte: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Če menite, da so kršene vaše pravice ali predpisi o varstvu osebnih podatkov se lahko pritožite pristojnemu državnemu organu. V Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije (Zaloška 59, 1000 Ljubljana, telefon: 01 230 97 30, faks: 01 230 97 78, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.).

Politika varovanja osebnih podatkov

Da lahko izvajamo naše storitve za vas uporabnike in vas tudi obveščamo, rabimo vaše osebne podatke, katere skrbno zbiramo ter ustrezno varujemo. Imamo določeno osebo, ki je zadolžena za varstvo osebnih podatkov v skladu z uredbo GDPR. Osebe, ki v našem podjetju lahko dostopajo do vaših osebnih podatkov so zavezane, da jih uporabljajo le za namen, ki je skladen z zakonom, z vami sklenjeno pogodbo ali v skladu s pridobljenim soglasjem potrjenim z vaše strani.

Namen zbiranja in obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke uporabljamo v naslednje namene:

  • Za izvajanje naših storitev za vas v skladu z zakonom ali sklenjeno pogodbo
  • Za izstavitev računov za izvedene storitve in v primeru neplačila za opominjanje
  • Za pošiljanje novic, obveščanje vezano na izvajanje naših storitev (npr. motnje pri oskrbi s pitno vodo, urniki odvoza odpadkov, razne akcije, ...), obveščanje o naši ponudbi
  • Da dosegamo skladnost z ustreznimi zakoni in občinskimi odloki
  • Za ugotavljanje vaših potreb in želja, z namenom prilagoditi našo ponudbo in storitev.

Prenos osebnih podatkov

Nekatere osebne podatke v skladu z zakonodajo posredujemo lokalnim, državnim inštitucijam in evropskim inštitucijam – vedno zaradi upoštevanja veljavne zakonodaje npr. Zakon o gospodarskih javnih službah (ZGJS).

Obdelava osebnih podatkov s strani zunanjih izvajalcev

Pri zbiranju in obdelavi osebnih podatkov o naših uporabnikih lahko za obdelavo teh podatkov uporabimo tudi naše podizvajalce, vendar le za namene, ki so navedeni zgoraj v sklopu namena zbiranja in obdelave podatkov kot na primer tiskanje in pošiljanje računov. S svojimi podizvajalci v okviru pogodbe jasno določimo kateri so ti podatki, varnost prenosa, čas uporabe in drugo pomembno z vidika varstva osebnih podatkov. Ti podizvajalci so zavezani k spoštovanju varovanja zaupnih podatkov, uporaba teh podatkov v druge namene pa je strogo prepovedana.

Spletni piškotki (ang. Cookies)

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran pošlje brskalniku uporabnikov za shranjevanje na trdem disku. Piškotki lahko olajšajo uporabo spletnega mesta na način, da shranjujejo in urejajo status, aplikacije, nastavitve in druge informacije o uporabniku; so v splošni uporabi in na splošno veljajo za sprejemljive. Večina brskalnikov je nastavljena na sprejemanje piškotkov, uporabniki pa lahko spremenijo nastavitve in zavrnejo piškotke ali si nastavijo opozorila v primeru pošiljanja piškotkov. V našem podjetju uporabljamo piškotke kot združene podatke, da spremljamo obseg obiskov na naši spletni strani, katere so najbolj obiskane vsebine in z namenom nuditi dobro izkušnjo na naši spletni strani tudi v bodoče izboljšati vsebino in orodja uporabe spletne strani.

Povezave do drugih spletnih strani

Naša spletna stran lahko, kot prednost uporabnikom, vsebuje povezave ali reference na druge spletne strani. Naše podjetje ne odgovarja za zaščito zasebnosti in vsebino teh drugih spletnih strani, kot tudi ta politika o varovanju osebnih podatkov ne velja za druge spletne strani. Priporočamo, da si posameznik prebere politiko o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki jo obišče.

Varnost vaših osebnih podatkov

V našem podjetju smo in bomo tudi v prihodnje sprejeli (v razumnih mejah naših zmožnosti) vse potrebne ukrepe za zaščito osebnih podatkov, ki jih pridobimo od vas. Ti ukrepi zajemajo predvsem varovanje pred zlorabo in nepooblaščenim dostopom, razkritjem, nepooblaščenim spreminjanjem ali uničenjem in izgubo podatkov. Vsi naši zaposleni in obdelovalci podatkov, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so dolžni spoštovati zasebnost le teh.

Dostop do in popravki osebnih podatkov

S klicem ali osebnim obiskom lahko posameznik v našem podjetju preveri s katerimi osebnimi podatki razpolagamo. Zahtevo bomo potrdili v 2 tednih. V primeru, da osebnih podatkov ne bi smeli razkriti, bomo navedli razlog za takšno zavrnitev. Za osebne podatke želimo poskrbeti, da so točni, veljavni in popolni, zato želimo in pričakujemo, da se v primeru morebitnih napačnih informacij, posameznik obrne na nas. Osebne podatke, s katerimi razpolagamo, bomo popravili.

13 KPV fotografije FB

Termoelektrarna Šoštanj je s 1. 11. 2018 povišala ceno toplotne energije, ki jo dobavlja Komunalnemu podjetju Velenje, d. o. o., za namen daljinskega ogrevanja prebivalcev Šaleške doline. V skladu z zakonodajo je Termoelektrarna Šoštanj o dvigu cene toplotne energije obvestila Agencijo za energijo Republike Slovenije, ki pa je dvig cene tudi potrdila. V Komunalnem podjetju Velenje smo bili s strani Termoelektrarne Šoštanj o dvigu nakupne cene toplotne energije uradno obveščeni v sredo, 12. decembra 2018.

pexels photo 165985

Ali vemo dovolj o pitni vodi? Jo imamo v Šaleški dolini dovolj? Kakšna je kvaliteta pitne vode, njena trdota in kakšne vodne vire imamo? Ali trdota pitne vode vpliva na nas? Kakšna je pot vode od zajetja do kozarca? Na kakšen način se voda tretira na napravah za pripravo pitne vode in koliko teh naprav je v Šaleški dolini? Ste vedeli, da vodovodno omrežje v upravljanju Komunalnega podjetja Velenje obsega kar 710 kilometrov, kar je dlje kot pot od Velenja do Beograda. Ali je obvezna priključitev na javni vodovod? Kako moramo skrbeti za interne vodovodne priključke? Zakaj je voda iz pipe boljša kot predpakirana voda? Kje so pitniki v Šaleški dolini in koliko jih je? Kako Komunalno podjetje Velenje nadzira kakovost vode na pitnikih in kje so objavljene tovrstne informacije. Vse to in še več izveste ob ogledu prispevka VTV z dne 17. 7. 2019 z gostjo Natašo Uranjek, vodjo službe za tehnologije in nadzor.

Naslovna fotografija: Pexel photos

DELOVNI PROCES V PE EN SE VRAČA V NORMALNE OKVIRE 5

14. 5. 2020

Pozdravljeni, v ponedeljek 18. maja se zaključil spremenjen način organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

Pred dobrim mesecem sem Vam zaželel, da se ob ponovnem jutranjem pozdravu na Koroški 3a srečamo zdravi, kar se je po zadnjih podatkih tudi uresničilo. Tako se v polnem številu vračamo na delovna mesta.

Ponoven pričetek rednega dela bo vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Torej spoštujmo ukrepe že pri prihodu v službo, v garderobah in kopalnicah, na hodnikih, pri jutranji sestanki, ob prevozi na delovišča, pri sami organizacija dela na delovišču,  ob malica in tako dalje. Uporabljamo predpisana zaščitna sredstva in se redno razkužujmo še v naprej.

Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo  obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe KPV:

https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid

oziroma obvestila PE Energetika:

https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije

OSTANIMO ŠE NAPREJ ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 4

 

29. 4. 2020

Pozdravljeni, po tednu v katerem sta dva praznika (27. 4. in 1. 5.) ter kolektivni  dopust (28., 29. in 30. 4) se bo počasi zaključil način spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Seveda bo to potekalo postopoma in tako predvidevamo v prvih dveh tednih meseca maja kombinacijo normalnega osem urnega delovnega procesa na lokaciji Koroška 3a oziroma na sistemih (toplota, hlad, plin),  delo od doma in na žalost še nekaj čakanja na delo. Predviden datum in način dela za vas osebno, boste prejeli s SMS sporočilom ali v kontaktu z vašim nadrejenim.

Prav zaradi navedenega je direktor KPV dne 24. 4. 2020 izdal »Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.

Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, za obiskovalce in ostale potrebne informacije.

Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo  obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe  KPV :

https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid

oziroma obvestila PE Energetika:

https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 3

17. 4. 2020

Pozdravljeni, saj ni res pa je, izteka se že peti teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Kot lahko spremljate sporočila vlade, se bo sproščanje ukrepov izvajalo postopoma. Tako vam trenutno še ne moremo sporočiti, kdaj se ponovno prične delovni proces v našem podjetju kot smo ga poznali pred 13. marcem. Lahko vas samo obvestim, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica. Prav zaradi tega je tudi podjetje izdalo obvestilo o kolektivnem dopustu za 28., 29. in 30. april 2020.

Vsekakor pa se kljub temu pripravljamo na ponoven pričetek rednega dela, kateri pa bo v začetku vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Že sam prihod v službo, garderoba in kopalnice, jutranji sestanki, prevozi na delovišča, organizacija dela na delovišču, malica in še bi lahko našteval se bodo in se zaradi naše skupne varnosti morajo spremeniti.

Trenutno vsi naši distribucijski sistemi ustrezno delujejo in so pod stalnim nadzorom. Vsa naročila materiala in storitev ter priprava podlag za javne razpise, priprava in pošiljanje poročil agencijam, oziroma inšpekcijam potekajo normalno. Prav tako nimamo nobenih zaostankov pri zahtevkih do občin in obračunih že opravljenih storitev. To so vse stvari, katere vaši sodelavci delamo od doma.Preverbo reklamacij pri strankah, iskanje in odprava okvar na omrežju, popis porabe, nujna vzdrževalna dela, pregledi in priprava službenih vozil pa vsekakor zahtevajo fizično prisotnost nekaj naših sodelavcev. Naša usmeritev še vedno sledi načelu, katerega smo vpeljali prve dne organizacije delovnega procesa v času epidemije in sicer »fizična prisotnost v minimalno potrebnem obsegu osebja in časa«. Moram pohvaliti vaše sodelavce, kateri poskrbijo za prej našteta opravila, ter tako omogočijo ustrezno oskrbo odjemalcem, delovanje poslovne enote in podjetja kot celote.

Vsekakor se odsotnost vas, kateri ste na čakanju na delo doma pozna pri izvedbi rednih vzdrževalnih opravil. Želim si, da se boste lahko čim bo mogoče in varno vrnili na delo. Do našega ponovnega jutranjega pozdrava na Koroški 3a pa poskrbimo, da vsi ostanemo zdravi.

Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebinami in dosledno upoštevajo obvestila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavi.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 2

2. 4. 2020

Pozdravljeni, ne morem verjeti, da se izteka že tretji teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

Glede na to, da se širjenje okužbe s korona virusom še ne umirja, vas obveščam, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica.

Novost je tudi prihod na delo oziroma opravljanje dela če zaposleni ne stanuje v občini v kateri ima njegovo podjetje sedež, ali mogoče delovišče. Na nivoju KPV je dogovorjeno, da se za potrditev potrebnega prihoda v službo uporablja službena identifikacijska kartica in podpisan plan dela, oziroma SMS obvestilo, katerega prejmete v kolikor ste na čakanju na delo. Za uporabo službenih vozil pa že imate v vozilih s strani direktorja podpisan dokument, da lahko uporabljate službeno vozilo.

Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno.Trenutno je na našem sistemu distribucije toplotne energije nekaj okvar, katere vaši sodelavci ustrezno odpravljajo, ter tako omogočiti ustrezno oskrbo odjemalcem.

Trenutno je potrebna večja fizična prisotnost zaposlenih, naša skupna naloga pa je, da se upoštevajo dodatna navodila za varnost.Pa vendar ne pozabimo, več kot dve tretjine zaposlenih na PE Energetika nas dela od doma, oziroma ste na čakanju na delo in seveda je naša osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bomo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.

Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo Navodila za varno delo, katera si lahko ogledate v povezavi spodaj.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 1

23. 3. 2020

Pozdravljeni,

nekako se izteka prvi teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

V petek zjutraj smo na tehničnem kolegiju, kateri je prvič v zgodovini toplovoda potekal po principu video sestanka pregledali ali so naše odločitev pravilne, ali so učinki zadostni oziroma kaj moramo še spremeniti.

Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno. Torej se vse ne nujne zadeve oziroma postopki pri katerih lahko v večji meri pride do stika zaposlenih s strankami in seveda tudi med samimi zaposlenimi prestavijo na kasnejši termin. Prav tako smo ocenili, da so elektronske povezave in naša usposobljenost že na tem nivoju, da lahko upravljamo, nadziramo in usklajujemo delovanje podpornih sistemov za daljinsko ogrevanje, hlajenje in oskrbo s plinom na daljavo oziroma kot sedaj rečemo delamo od doma. Pri tem se zavedamo, da mora minimalna ekipa vseeno biti fizično prisotna v službi.

Prav ironično je, da bi v terminu od 22. 3. do 24. 3. morala v Portorožu potekati Mednarodna konferenca, na kateri bi naši inženirji predstavili prispevek z naslovom Uporaba digitalnih tehnologij v distribucijskem sistemu toplote v Šaleški dolini. Trenutno smo lahko zelo ponosni, da se naše večletno prizadevanje za tehnično digitalizacijo sistema sedaj vrača v pozitivni smeri in nam vse to omogočajo. Seveda že v tem trenutku opažamo dodatne izzive za posodobitve.

Pa vendar ne pozabimo, polovica naših sodelavcev je na čakanju na delo in seveda je njihova osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bodo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.

Še vedno pa velja:

Zaposleni, kateri delamo od doma ali ste na čakanju za delo moramo vsekakor spoštovati sklep direktorja, priporočila za ohranjanje zdravja in bi bili tako rekoč v karanteni.

V kolikor posamezen zaposlen sumi na možnost okužbe, ne sme vstopati na lokacijo Koroška 3a, niti imeti stikov z ostalimi zaposlenimi, temveč mora o tem telefonsko obvestiti nadrejenega in postopati po protokolu, kateri je javno objavljen.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Velenje, 23.03.2020

 

Priloge:

Speh

  ŽALNA KNJIGA Špeh Ivana

Spoštovani sodelavci,

v podjetju sprejemamo vrsto ukrepov, s katerimi želimo zmanjšati tveganja za širjenje epidemije COVID-19. Situacija, s katero se srečujemo, je izjemna in predstavlja izziv za vse.

Na podlagi 27. člena Statuta Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., je bil 24. 4. 2020 izdan:

»Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.

Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, z obiskovalci in ostale potrebne informacije.

Zaposlene pozivamo, da dosledno upoštevajo vsa podana priporočila in navodila.

Ostanite zdravi.

Prijazen pozdrav

Anita Lemež Kljajič

vodja Službe VZPD

 

Priloge:

 

V KP Velenje poskrbimo za prevoz in ureditev pokojnih, uredimo vso dokumentacijo in uradno prijavo smrti na upravni enoti.

Za hrambo pokojnih imamo urejenih devet hladilnic.

Uredimo tudi slovo od pokojnega na domu, s svojci določimo lokacijo grobnega mesta, predvidenega za pokop, se dogovorimo za celoten protokol pogrebne svečanosti s pokopom in z ureditvijo grobnega mesta, uredimo žalne aranžmaje, stike s pevci, govorniki in trobentačem ter vse potrebno za izvedbo rudarskega pogreba.

Organizirano imamo 24-urno dežurno pogrebno službo vse dni v letu. Ne glede na delovni čas nudimo nasvet in pomoč, vezano na svojo dejavnost.


Ceniki pogrebno pokopališke dejavnosti

Pojdi na cenike

Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni
Save