Zadnje novice s področja oskrbe z zemeljskim plinom

Spoštovani sodelavci,

v podjetju sprejemamo vrsto ukrepov, s katerimi želimo zmanjšati tveganja za širjenje epidemije COVID-19. Situacija, s katero se srečujemo, je izjemna in predstavlja izziv za vse.

Na podlagi 27. člena Statuta Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., je bil 24. 4. 2020 izdan:

»Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.

Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, z obiskovalci in ostale potrebne informacije.

Zaposlene pozivamo, da dosledno upoštevajo vsa podana priporočila in navodila.

Ostanite zdravi.

Prijazen pozdrav

Anita Lemež Kljajič

vodja Službe VZPD

 

Priloge:

 

Speh

  ŽALNA KNJIGA Špeh Ivana

pexels photo 165985

Ali vemo dovolj o pitni vodi? Jo imamo v Šaleški dolini dovolj? Kakšna je kvaliteta pitne vode, njena trdota in kakšne vodne vire imamo? Ali trdota pitne vode vpliva na nas? Kakšna je pot vode od zajetja do kozarca? Na kakšen način se voda tretira na napravah za pripravo pitne vode in koliko teh naprav je v Šaleški dolini? Ste vedeli, da vodovodno omrežje v upravljanju Komunalnega podjetja Velenje obsega kar 710 kilometrov, kar je dlje kot pot od Velenja do Beograda. Ali je obvezna priključitev na javni vodovod? Kako moramo skrbeti za interne vodovodne priključke? Zakaj je voda iz pipe boljša kot predpakirana voda? Kje so pitniki v Šaleški dolini in koliko jih je? Kako Komunalno podjetje Velenje nadzira kakovost vode na pitnikih in kje so objavljene tovrstne informacije. Vse to in še več izveste ob ogledu prispevka VTV z dne 17. 7. 2019 z gostjo Natašo Uranjek, vodjo službe za tehnologije in nadzor.

Naslovna fotografija: Pexel photos

DELOVNI PROCES V PE EN SE VRAČA V NORMALNE OKVIRE 5

14. 5. 2020

Pozdravljeni, v ponedeljek 18. maja se zaključil spremenjen način organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

Pred dobrim mesecem sem Vam zaželel, da se ob ponovnem jutranjem pozdravu na Koroški 3a srečamo zdravi, kar se je po zadnjih podatkih tudi uresničilo. Tako se v polnem številu vračamo na delovna mesta.

Ponoven pričetek rednega dela bo vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Torej spoštujmo ukrepe že pri prihodu v službo, v garderobah in kopalnicah, na hodnikih, pri jutranji sestanki, ob prevozi na delovišča, pri sami organizacija dela na delovišču,  ob malica in tako dalje. Uporabljamo predpisana zaščitna sredstva in se redno razkužujmo še v naprej.

Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo  obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe KPV:

https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid

oziroma obvestila PE Energetika:

https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije

OSTANIMO ŠE NAPREJ ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 4

 

29. 4. 2020

Pozdravljeni, po tednu v katerem sta dva praznika (27. 4. in 1. 5.) ter kolektivni  dopust (28., 29. in 30. 4) se bo počasi zaključil način spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Seveda bo to potekalo postopoma in tako predvidevamo v prvih dveh tednih meseca maja kombinacijo normalnega osem urnega delovnega procesa na lokaciji Koroška 3a oziroma na sistemih (toplota, hlad, plin),  delo od doma in na žalost še nekaj čakanja na delo. Predviden datum in način dela za vas osebno, boste prejeli s SMS sporočilom ali v kontaktu z vašim nadrejenim.

Prav zaradi navedenega je direktor KPV dne 24. 4. 2020 izdal »Sklep o ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 (COVID-19) oziroma koronavirusom«.

Sklep zajema napotke in navodila za ravnanje pred prihodom v službo, na poti v službo/iz službe, ob vstopu v podjetje, na deloviščih, ob malici, v garderobah, v pisarnah, pri službenih potovanjih, za obiskovalce in ostale potrebne informacije.

Vse zaposlene v PE EN pozivam, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo  obvestila, priporočila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavah, katere vam posredujejo službe  KPV :

https://www.kp-velenje.si/1647-napotki-covid

oziroma obvestila PE Energetika:

https://www.kp-velenje.si/1613-organizacija-delovnega-procesa-v-pe-energetika-v-casu-epidemije

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 3

17. 4. 2020

Pozdravljeni, saj ni res pa je, izteka se že peti teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer. Kot lahko spremljate sporočila vlade, se bo sproščanje ukrepov izvajalo postopoma. Tako vam trenutno še ne moremo sporočiti, kdaj se ponovno prične delovni proces v našem podjetju kot smo ga poznali pred 13. marcem. Lahko vas samo obvestim, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica. Prav zaradi tega je tudi podjetje izdalo obvestilo o kolektivnem dopustu za 28., 29. in 30. april 2020.

Vsekakor pa se kljub temu pripravljamo na ponoven pričetek rednega dela, kateri pa bo v začetku vsekakor drugačen kot je bil do sedaj. Že sam prihod v službo, garderoba in kopalnice, jutranji sestanki, prevozi na delovišča, organizacija dela na delovišču, malica in še bi lahko našteval se bodo in se zaradi naše skupne varnosti morajo spremeniti.

Trenutno vsi naši distribucijski sistemi ustrezno delujejo in so pod stalnim nadzorom. Vsa naročila materiala in storitev ter priprava podlag za javne razpise, priprava in pošiljanje poročil agencijam, oziroma inšpekcijam potekajo normalno. Prav tako nimamo nobenih zaostankov pri zahtevkih do občin in obračunih že opravljenih storitev. To so vse stvari, katere vaši sodelavci delamo od doma.Preverbo reklamacij pri strankah, iskanje in odprava okvar na omrežju, popis porabe, nujna vzdrževalna dela, pregledi in priprava službenih vozil pa vsekakor zahtevajo fizično prisotnost nekaj naših sodelavcev. Naša usmeritev še vedno sledi načelu, katerega smo vpeljali prve dne organizacije delovnega procesa v času epidemije in sicer »fizična prisotnost v minimalno potrebnem obsegu osebja in časa«. Moram pohvaliti vaše sodelavce, kateri poskrbijo za prej našteta opravila, ter tako omogočijo ustrezno oskrbo odjemalcem, delovanje poslovne enote in podjetja kot celote.

Vsekakor se odsotnost vas, kateri ste na čakanju na delo doma pozna pri izvedbi rednih vzdrževalnih opravil. Želim si, da se boste lahko čim bo mogoče in varno vrnili na delo. Do našega ponovnega jutranjega pozdrava na Koroški 3a pa poskrbimo, da vsi ostanemo zdravi.

Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebinami in dosledno upoštevajo obvestila in navodila, katera si lahko ogledate v povezavi.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 2

2. 4. 2020

Pozdravljeni, ne morem verjeti, da se izteka že tretji teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

Glede na to, da se širjenje okužbe s korona virusom še ne umirja, vas obveščam, da se delo v izrednih razmerah v našem podjetju nadaljuje do preklica.

Novost je tudi prihod na delo oziroma opravljanje dela če zaposleni ne stanuje v občini v kateri ima njegovo podjetje sedež, ali mogoče delovišče. Na nivoju KPV je dogovorjeno, da se za potrditev potrebnega prihoda v službo uporablja službena identifikacijska kartica in podpisan plan dela, oziroma SMS obvestilo, katerega prejmete v kolikor ste na čakanju na delo. Za uporabo službenih vozil pa že imate v vozilih s strani direktorja podpisan dokument, da lahko uporabljate službeno vozilo.

Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno.Trenutno je na našem sistemu distribucije toplotne energije nekaj okvar, katere vaši sodelavci ustrezno odpravljajo, ter tako omogočiti ustrezno oskrbo odjemalcem.

Trenutno je potrebna večja fizična prisotnost zaposlenih, naša skupna naloga pa je, da se upoštevajo dodatna navodila za varnost.Pa vendar ne pozabimo, več kot dve tretjine zaposlenih na PE Energetika nas dela od doma, oziroma ste na čakanju na delo in seveda je naša osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bomo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.

Vse zaposlene prosim tudi, da se natančno seznanijo z vsebino in dosledno upoštevajo Navodila za varno delo, katera si lahko ogledate v povezavi spodaj.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Priloge:

ORGANIZACIJI DELOVNEGA PROCESA V PE EN V ČASU EPIDEMIJE 1

23. 3. 2020

Pozdravljeni,

nekako se izteka prvi teden spremenjene organizacije delovnega procesa zaradi izrednih razmer.

V petek zjutraj smo na tehničnem kolegiju, kateri je prvič v zgodovini toplovoda potekal po principu video sestanka pregledali ali so naše odločitev pravilne, ali so učinki zadostni oziroma kaj moramo še spremeniti.

Še vedno velja, da je potrebno na vseh področjih zaščititi zaposlene obenem pa morajo naše dejavnosti potekati nemoteno. Torej se vse ne nujne zadeve oziroma postopki pri katerih lahko v večji meri pride do stika zaposlenih s strankami in seveda tudi med samimi zaposlenimi prestavijo na kasnejši termin. Prav tako smo ocenili, da so elektronske povezave in naša usposobljenost že na tem nivoju, da lahko upravljamo, nadziramo in usklajujemo delovanje podpornih sistemov za daljinsko ogrevanje, hlajenje in oskrbo s plinom na daljavo oziroma kot sedaj rečemo delamo od doma. Pri tem se zavedamo, da mora minimalna ekipa vseeno biti fizično prisotna v službi.

Prav ironično je, da bi v terminu od 22. 3. do 24. 3. morala v Portorožu potekati Mednarodna konferenca, na kateri bi naši inženirji predstavili prispevek z naslovom Uporaba digitalnih tehnologij v distribucijskem sistemu toplote v Šaleški dolini. Trenutno smo lahko zelo ponosni, da se naše večletno prizadevanje za tehnično digitalizacijo sistema sedaj vrača v pozitivni smeri in nam vse to omogočajo. Seveda že v tem trenutku opažamo dodatne izzive za posodobitve.

Pa vendar ne pozabimo, polovica naših sodelavcev je na čakanju na delo in seveda je njihova osnovna naloga, da ostanejo zdravi in bodo po potrebi zamenjali zaposlene, kateri so sedaj fizično prisotni v podjetju.

Še vedno pa velja:

Zaposleni, kateri delamo od doma ali ste na čakanju za delo moramo vsekakor spoštovati sklep direktorja, priporočila za ohranjanje zdravja in bi bili tako rekoč v karanteni.

V kolikor posamezen zaposlen sumi na možnost okužbe, ne sme vstopati na lokacijo Koroška 3a, niti imeti stikov z ostalimi zaposlenimi, temveč mora o tem telefonsko obvestiti nadrejenega in postopati po protokolu, kateri je javno objavljen.

OSTANIMO ZDRAVI

Ervin Miklavžina

Vodja poslovne enote Energetika

Velenje, 23.03.2020

 

Priloge:

13 KPV fotografije FB

Termoelektrarna Šoštanj je s 1. 11. 2018 povišala ceno toplotne energije, ki jo dobavlja Komunalnemu podjetju Velenje, d. o. o., za namen daljinskega ogrevanja prebivalcev Šaleške doline. V skladu z zakonodajo je Termoelektrarna Šoštanj o dvigu cene toplotne energije obvestila Agencijo za energijo Republike Slovenije, ki pa je dvig cene tudi potrdila. V Komunalnem podjetju Velenje smo bili s strani Termoelektrarne Šoštanj o dvigu nakupne cene toplotne energije uradno obveščeni v sredo, 12. decembra 2018.



Sistemska
obratovalna
navodila

za distribucijski sistem zemeljskega plina za geografski območji Mestne občine Velenje in Občine Šoštanj

Poglej




Tehnične
zahteve

za graditev, obratovanje in vzdrževanje naprav distribucijskega sistema zemeljskega plina

Poglej



Načrt
nujnih
ukrepov

za zagotavljanje zanesljivosti zaščitenih odjemalcev v primeru izrednih razmer

2. izdaja

Poglej



Splošni
pogodbeni
pogoji


o dobavi zemeljskega plina
od 24. 9. 2022


Poglej

Zgodovina oskrbe z zemeljskim plinom

Omrezje DOP

Leta 1995 je Mestna občina Velenje s krajevno skupnostjo Škale - Hrastovec pričela z izgradnjo »Severne veje« plinovodnega omrežja v mestni občini Velenje. V tem letu je bilo zgrajenega 25 km omrežja na področju Krajevne skupnosti Škale- Hrastovec, s priključki za 311 objektov.

Istega leta je Mestna občina Velenje investirala še izgradnjo merilno reducirane plinske postaje - MRP Velenje Sever, za naselja Škale - Hrastovec, Šenbric, Cirkovce, Plešivec, Gaberke in Ravne. Kapaciteta MRP je 1100 hišnih priključkov oz. okoli 50.000 kWh/dan.

Komunalno podjetje Velenje, PE Energetika, je pričelo z distribucijo zemeljskega plina januarja 1996 za naselje Škale - Hrastovec, novembra 1996 pa je bilo zgrajenih še 6 km omrežja v naselju Šenbric s priključki za 43 objektov.

V letu 1997 se je vzpostavila distribucija zemeljskega plina na lokaciji Pekarna presta v Velenju.

Leta 2006 je Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., skupaj z Občino Šoštanj pričelo z investicijo »Plinovodno omrežje Gaberke«, ki je bila dokončana leta 2008. Zgrajenih je bilo 14,5 km plinovodnega omrežja s priključki za 199 objektov. Na obstoječem plinovodnem omrežju Škale-Hrastovec in Šenbric je bilo od leta 1996 do 2009 zgrajenih 18 novih priključkov.

Leta 2009 je bila izgrajena tudi merilno reducirana plinska postaja - MRP Velenje – Komunala ter pripadajoče plinovodno omrežje na področju Trebuše, za potrebe trgovskega centra Velenjka in morebitno priključitev okoliških krajev. Kapaciteta MRP je okoli 60.000 kWh/dan.

Leta 2018 se je v sklopu komunalnega opremljanja nove industrijske cone Stara Vas zgradilo tudi plinovodno omrežje, katero trenutno še ne obratuje, saj ni priključeno na nobeno MPR.

Na področju energetike in trga zemeljskega plina precej neugodno leto 2022 je prineslo nov mejnik, saj je Komunalno podjetje Velenje, d.o.o., s 1.10.2022 kot najmanjši dobavitelj v Sloveniji prenehalo z dejavnostjo dobave zemeljskega plina končnim uporabnikom. Podjetje je kot obstoječi dobavitelj vsem 177 odjemalcem aktivno in prednostno pomagalo pri zamenjavi dobavitelja zemeljskega plina.

Ob koncu leta 2022 je na okoli 47 km omrežja izvedenih 599 plinovodnih priključkov 599 in 224 uporabnikov zemeljskega plina.

Zamenjava dobavitelja

Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. je lahko vaš novi dobavitelj zemeljskega plina:
1.

Pokličite na brezplačno številko
080 80 34
ali nam pišite na kpv@kp-velenje.si.
2.

Sporočite nam:
- ime in priimek,
- naslov,
- kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
- prodajno skupino oziroma vašo letno porabo zemeljskega plina (podatke o prodajni oz. odjemni skupni lahko najdete na položnici)
3.

Na vaš naslov vam bomo poslali »Pogodbo o dobavi zemeljskega plina« in »Pooblastilo« s katerim pooblaščate Komunalno podjetje Velenje d.o.o., da vas zastopa v postopku zamenjave dobavitelja.
4.

Podpisano dokumentacijo nam čim prej vrnite, da bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., pri geografsko pristojnem sistemskem operaterju distribucijskega omrežja zemeljskega plina (ODS) lahko izvedla postopek zamenjave dobavitelja.
5.

V kolikor je bila prijava zamenjave dobavitelja pri ODS pravočasno in uspešno izvedena do vključno 10. dne v tekočem mesecu, bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., vaš novi dobavitelj zemeljskega plina že s 1. dnem naslednjega meseca.

Kako se priključim

Pojdi na kako se priključim


Ceniki zemeljskega plina

Pojdi na cenike

Primerjava dobaviteljev

Na spletni strani Agencije za energijo si lahko v primerjalniku ponudb ogledate informativni izračun letnega zneska za vašo predvideno porabo zemeljskega plina za posamezna odjemna mesta, ki so priključena na posamezno distribucijsko omrežje zemeljskega plina.

Primerjalnik ponudb Agencije za energijo

Reševanje reklamacij in pritožb za gospodinjske odjemalce

INFORMACIJA GOSPODINJSKIM ODJEMALCEM ZEMELJSKEGA PLINA O REKLAMACIJAH IN PRITOŽBAH (na podlagi 175. člena Energetskega zakona – Uradni list RS. Št 17/2014, EZ-1 in kasnejše spremembe in dopolnitve) Dobavitelj zemeljskega plina, KOMUNALNO PODJETJE VELENJE, d.o.o., Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje se obvezuje, da bo pri reševanju reklamacij in pritožb upoštevalo vse pravice, ki pripadajo gospodinjskim odjemalcem.
V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec:
1.
Najprej vloži pisno reklamacijo pri dobavitelju Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. in sicer po pošti na naslov Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje ali preko elektronske pošte kpv@kp-velenje.si.
2.
V primeru nestrinjanja z odločitvijo dobavitelja o reklamaciji poda pritožbo na družbo PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale, v okviru katerega dobavitelj v primeru nestrinjanja gospodinjskega odjemalca z odločitvijo o reklamaciji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo pritožb gospodinjskih odjemalcev v zvezi z izvajanjem pogodb o dobavi zemeljskega plina.
Pritožba se odda na družbo, in sicer na elektronski naslov info@persvet.eu, pisno na naslov: PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale ali ustno v kontaktni center 041 302 203 od ponedeljka do četrtka od 7. do 19. ure, petek od 7. do 12. ure. O Vaši pritožbi bo odločala s strani družbe imenovana neodvisna oseba. Pravila v zvezi z imenovanjem osebe za obravnavo pritožb in s postopkom za obravnavo pritožb so dosegljiva na spletnih straneh družbe (www.persvet.eu).
Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni
Save