Zadnje novice s področja oskrbe z zemeljskim plinom

Kako prejemati račun po elektronski pošti v PDF-obliki?

Izpolnite elektronski obrazec: 

eFormicon Vloga za izdajo e-oblike računa

PDF IKONA Vloga za preklic izdaje e-oblike računa

E-oblika računa, kot PDF-oblika namesto tiskane oblike na papirju, je možna samo za uporabnike direktnih obremenitev (nekdanjih trajnikov).

E-obliko računa kot PDF-oblika, ki jo boste prejemali na vaš elektronski naslov, lahko shranite v arhiv, jo natisnete ali samo pogledate. E-oblika računa kot PDF-oblika je na pogled enaka računu, ki bi ga prejemnik računa storitev dobil po navadni pošti; za pregledovanje e-oblike računa v PDF-ju je potrebna namestitev programa Adobe Reader.

PDF IKONA Splošni pogoji za poslovanje z e-obliko računa
PDF IKONA Navodilo za izdajo e-oblike računa
PDF IKONA PDF vloga za izdajo e-oblike računa
PDF IKONA PDF preklic vloge za izdajo e-oblike računa

 

 

Komunalno podjetje Velenje, d. o. .o. se zavezuje omogočati dostopnost spletne strani  www.kp-velenje.si v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (Uradni list RS, št. 30/18 s spremembami) ter Direktivo EU 2016/2102 Evropskega parlamenta in Sveta (Uradni list EU, L 327).

  1. Stopnja skladnosti

Spletišče Komunalnega podjetja Velenje je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, zato podjetje nenehno spremlja, prilagaja in sproti izboljšuje posamezne elemente dostopnosti.

  1. Nabor storitev za dostopnost

Spletna stran www.kp-velenje.si omogoča naslednje:

  • uporabo različnih ravni naslovov,
  • prilagajanje postavitve vsebine ločljivosti zaslona,
  • predvidljivo delovanje spletišča,
  • uporabo standardnega HTML jezika in razširitve, ki so podprte s strani vseh brskalnikov.
  1. Nedostopna vsebina

Kljub navedenemu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.  V prihodnje bomo ob uvajanju večjih sprememb sistema skrbeli, da bomo te v čim večji meri prilagajali tudi uporabnikom z različnimi oblikami oviranosti.

Vsebine, ki niso dostopne vsem obiskovalcem ali uporabnikom:

  • določeni dokumenti, ki so izdelani v formatu Adobe PDF,
  • fotografije, video posnetki in grafični prikazi na spletnih mestih, ki niso opremljeni z opisi oziroma nimajo alternativnega besedila.
  1. Dostopne alternative

Vse informacije, ki so dostopne na spletnih straneh, lahko uporabniki dobijo na:

- telefonu: 03 8961100,

- elektronski pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.,

- osebno na naslovu: Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje.

  1. Priprava izjave o dostopnosti

Izjava o dostopnosti se nanaša na celotno spletišče www.kp-velenje.si in je bila pripravljena dne 14. 7. 2021, na podlagi samoocene. Izjava je bila nazadnje pregledana in spremenjena dne 17. 9. 2024.

Prenovljeno spletišče je bilo objavljeno meseca junija 2016.

  1. Povratne in kontaktne informacije

V primeru težav, morebitnih dodatnih informacij s področja dostopnosti spletišča oziroma v kolikor naletite na vsebino, ki ni dostopna, nas kontaktirajte na telefonsko številko 03 8961100 ali pa nam posredujte obvestilo na e-pošto: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. oziroma na naslov Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje. Odgovor boste prejeli v roku 8 dni od prejema obvestila oziroma prošnje.

V kolikor v navedenem roku ne boste prejeli odgovora, vas bomo obvestili, kdaj bo odgovor podan in o razlogih za zakasnitev odgovora.

  1. Izvršilni postopek

V primeru ugotovitve neskladnosti spletišča z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, se lahko poda prijava pri izvršilnem organu:

Ministrstvo za digitalno preobrazbo,  Inšpektorat Republike Slovenije za informacijsko družbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana, kontaktna številka: 01 5555848, elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., je na podlagi Pogodbe o izvajanju izbirne gospodarske javne službe s parkirišči in garažnimi hišami s 1. 1. 2017 prevzelo v upravljanje parkirišča in garažne hiše v mestni občini Velenje.

Opis storitev in območij Storitve in območja

V upravljanje smo prevzeli:

  • zunanja parkirišča, kjer je obvezno plačevanje parkirnine, in sicer v coni A, coni B, coni C, coni D, coni E coni G in coni H;
  • garažne hiše Zdravstveni dom, Mercator, Avtobusna postaja in Gorica;
  • 6 polnilnih naprav za polnjenje električnih vozil.

Stanovalci v vseh conah so upravičeni do največ dveh abonmajev za parkiranje v modrih conah, razen v coni D (Gorica), kjer lahko stanovalci 1. abonma zamenjajo za dovolilnico za parkiranje v garažni hiši Gorica.

Karta modrih con 2025

 
{ sysbreezingforms: modreconetest }

 

pexels photo 3936358 covid

V torek, 15. septembra 2020, je potekal posvet na daljavo z naslovom »Oskrba in raba energije v času pandemije«, ki ga je organiziralo Slovensko združenje za energetiko (SZE). Na posvetu sta sodelovala tudi predstavnika Komunalnega podjetja Velenje, PE Energetika, s predstavitvijo avtorskega članka z naslovom »Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje mestne občine Velenje in občine Šoštanj«. Ukrepe in spremembe v delovnem procesu, ki smo jih v podjetju izvedli, so organizatorji posveta označili kot primer dobre prakse.

Rok Miklavžina, odgovorni inženir distribucije, in Gregor Cvet, tehnični vodja PE Energetika, sta predstavila pristop k hitri reorganizaciji procesa oskrbe in uvedbo ukrepov za zanesljivo in nemoteno oskrbo z energijo v času ustavitve javnega življenja zaradi razglasitve pandemije.

V Komunalnem podjetju Velenje smo bili že vse od razglasitve epidemije aktivno vključeni v aktivnosti za preprečevanje in zamejitev okužbe v Sloveniji. Tako se je v skladu z ukrepi na državnem in lokalnem nivoju delovni proces izvajanja storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, močno spremenil. Na distribucijskem sistemu toplote in zemeljskega plina smo tako na terenu izvajali vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov. Kljub zmanjšanim vzdrževalnim ekipam na terenu je distribucija potekala normalno.

V podjetju se zavedamo pomembnosti varne oskrbo ter rabe energije, pa tudi odgovornosti, ki iz tega naslova izhaja. Zato smo tudi v času izrednih razmer ob ustrezni reorganizaciji poteka dela zaposlenih in prilagoditvi delovanja energetskih sistemov ves napor usmerjali v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.

Vabljeni k branju prispevka Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje MOV in OŠ v času pandemije, ki smo ga predstavili na posvetu.

Naslovna fotografija: Pexel photo



Sistemska
obratovalna
navodila

za distribucijski sistem zemeljskega plina za geografski območji Mestne občine Velenje in Občine Šoštanj

Poglej




Tehnične
zahteve

za graditev, obratovanje in vzdrževanje naprav distribucijskega sistema zemeljskega plina

Poglej



Načrt
nujnih
ukrepov

za zagotavljanje zanesljivosti zaščitenih odjemalcev v primeru izrednih razmer

2. izdaja

Poglej



Splošni
pogodbeni
pogoji


o dobavi zemeljskega plina
od 24. 9. 2022


Poglej

Zgodovina oskrbe z zemeljskim plinom

Omrezje DOP

Leta 1995 je Mestna občina Velenje s krajevno skupnostjo Škale - Hrastovec pričela z izgradnjo »Severne veje« plinovodnega omrežja v mestni občini Velenje. V tem letu je bilo zgrajenega 25 km omrežja na področju Krajevne skupnosti Škale- Hrastovec, s priključki za 311 objektov.

Istega leta je Mestna občina Velenje investirala še izgradnjo merilno reducirane plinske postaje - MRP Velenje Sever, za naselja Škale - Hrastovec, Šenbric, Cirkovce, Plešivec, Gaberke in Ravne. Kapaciteta MRP je 1100 hišnih priključkov oz. okoli 50.000 kWh/dan.

Komunalno podjetje Velenje, PE Energetika, je pričelo z distribucijo zemeljskega plina januarja 1996 za naselje Škale - Hrastovec, novembra 1996 pa je bilo zgrajenih še 6 km omrežja v naselju Šenbric s priključki za 43 objektov.

V letu 1997 se je vzpostavila distribucija zemeljskega plina na lokaciji Pekarna presta v Velenju.

Leta 2006 je Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., skupaj z Občino Šoštanj pričelo z investicijo »Plinovodno omrežje Gaberke«, ki je bila dokončana leta 2008. Zgrajenih je bilo 14,5 km plinovodnega omrežja s priključki za 199 objektov. Na obstoječem plinovodnem omrežju Škale-Hrastovec in Šenbric je bilo od leta 1996 do 2009 zgrajenih 18 novih priključkov.

Leta 2009 je bila izgrajena tudi merilno reducirana plinska postaja - MRP Velenje – Komunala ter pripadajoče plinovodno omrežje na področju Trebuše, za potrebe trgovskega centra Velenjka in morebitno priključitev okoliških krajev. Kapaciteta MRP je okoli 60.000 kWh/dan.

Leta 2018 se je v sklopu komunalnega opremljanja nove industrijske cone Stara Vas zgradilo tudi plinovodno omrežje, katero trenutno še ne obratuje, saj ni priključeno na nobeno MPR.

Na področju energetike in trga zemeljskega plina precej neugodno leto 2022 je prineslo nov mejnik, saj je Komunalno podjetje Velenje, d.o.o., s 1.10.2022 kot najmanjši dobavitelj v Sloveniji prenehalo z dejavnostjo dobave zemeljskega plina končnim uporabnikom. Podjetje je kot obstoječi dobavitelj vsem 177 odjemalcem aktivno in prednostno pomagalo pri zamenjavi dobavitelja zemeljskega plina.

Ob koncu leta 2022 je na okoli 47 km omrežja izvedenih 599 plinovodnih priključkov 599 in 224 uporabnikov zemeljskega plina.

Zamenjava dobavitelja

Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. je lahko vaš novi dobavitelj zemeljskega plina:
1.

Pokličite na brezplačno številko
080 80 34
ali nam pišite na kpv@kp-velenje.si.
2.

Sporočite nam:
- ime in priimek,
- naslov,
- kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
- prodajno skupino oziroma vašo letno porabo zemeljskega plina (podatke o prodajni oz. odjemni skupni lahko najdete na položnici)
3.

Na vaš naslov vam bomo poslali »Pogodbo o dobavi zemeljskega plina« in »Pooblastilo« s katerim pooblaščate Komunalno podjetje Velenje d.o.o., da vas zastopa v postopku zamenjave dobavitelja.
4.

Podpisano dokumentacijo nam čim prej vrnite, da bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., pri geografsko pristojnem sistemskem operaterju distribucijskega omrežja zemeljskega plina (ODS) lahko izvedla postopek zamenjave dobavitelja.
5.

V kolikor je bila prijava zamenjave dobavitelja pri ODS pravočasno in uspešno izvedena do vključno 10. dne v tekočem mesecu, bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., vaš novi dobavitelj zemeljskega plina že s 1. dnem naslednjega meseca.

Kako se priključim

Pojdi na kako se priključim


Ceniki zemeljskega plina

Pojdi na cenike

Primerjava dobaviteljev

Na spletni strani Agencije za energijo si lahko v primerjalniku ponudb ogledate informativni izračun letnega zneska za vašo predvideno porabo zemeljskega plina za posamezna odjemna mesta, ki so priključena na posamezno distribucijsko omrežje zemeljskega plina.

Primerjalnik ponudb Agencije za energijo

Reševanje reklamacij in pritožb za gospodinjske odjemalce

INFORMACIJA GOSPODINJSKIM ODJEMALCEM ZEMELJSKEGA PLINA O REKLAMACIJAH IN PRITOŽBAH (na podlagi 175. člena Energetskega zakona – Uradni list RS. Št 17/2014, EZ-1 in kasnejše spremembe in dopolnitve) Dobavitelj zemeljskega plina, KOMUNALNO PODJETJE VELENJE, d.o.o., Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje se obvezuje, da bo pri reševanju reklamacij in pritožb upoštevalo vse pravice, ki pripadajo gospodinjskim odjemalcem.
V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec:
1.
Najprej vloži pisno reklamacijo pri dobavitelju Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. in sicer po pošti na naslov Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje ali preko elektronske pošte kpv@kp-velenje.si.
2.
V primeru nestrinjanja z odločitvijo dobavitelja o reklamaciji poda pritožbo na družbo PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale, v okviru katerega dobavitelj v primeru nestrinjanja gospodinjskega odjemalca z odločitvijo o reklamaciji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo pritožb gospodinjskih odjemalcev v zvezi z izvajanjem pogodb o dobavi zemeljskega plina.
Pritožba se odda na družbo, in sicer na elektronski naslov info@persvet.eu, pisno na naslov: PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale ali ustno v kontaktni center 041 302 203 od ponedeljka do četrtka od 7. do 19. ure, petek od 7. do 12. ure. O Vaši pritožbi bo odločala s strani družbe imenovana neodvisna oseba. Pravila v zvezi z imenovanjem osebe za obravnavo pritožb in s postopkom za obravnavo pritožb so dosegljiva na spletnih straneh družbe (www.persvet.eu).
Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni
Save