Zadnje novice s področja oskrbe z zemeljskim plinom

Splošno o družbi

Komunalno podjetje Velenje, p. o., je bilo ustanovljeno leta 1993 v skladu z Aktom o ustanovitvi javnega podjetja Skupščine občine Velenje na podlagi Zakona o gospodarskih javnih službah. Z lastninskim preoblikovanjem so postale Mestna občina Velenje, Občina Šoštanj in Občina Šmartno ob Paki lastnice infrastrukturnih objektov in naprav ter preostalega takratnega družbenega kapitala.

V letu 1998 se je družba, skladno z Zakonom o gospodarskih javnih službah in Odlokom o preoblikovanju javnega podjetja Komunalno podjetje Velenje, izvajanje komunalnih dejavnosti, p. o., v sodnem registru v Celju preoblikovala v Komunalno podjetje Velenje, d. o. o.

Osnovni podatki o družbi:

Naziv: Komunalno podjetje Velenje, d. o. o.
Naslov: Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje, Slovenija
Matična številka: 5222109
Davčna številka: 55713998
Transakcijski račun: SI56 0242 6001 2997 176 pri Novi ljubljanski banki, d. d.
Transakcijski račun: SI56 0400 1004 8034 486 pri OTP banki d. d.
Direktor: mag. Gašper Škarja
Spletna stran: http://www.kp-velenje.si
Elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Lastniška struktura družbe

Ustanoviteljice družbe in hkrati družbeniki družbe so Mestna občina Velenje, Občina Šoštanj in Občina Šmartno ob Paki.

Dejavnost družbe

Družba oskrbuje uporabnike s komunalnimi dobrinami na območju občin lastnic družbe in opravlja naslednje dejavnosti gospodarske javne službe in dejavnosti, ki so z njo neposredno povezane:

  • oskrba s toplotno energijo in hladom,
  • oskrba z zemeljskim plinom,
  • oskrba s pitno vodo,
  • odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode,
  • pokopališko-pogrebna dejavnost,
  • izvajanje inženiringa pri izgradnji objektov ter projektiranje objektov komunalne rabe,
  • vzdrževanje omrežja infrastrukturnih objektov in naprav, črpališč, čistilnih naprav,
  • administrativne in druge strokovne naloge ter
  • druge dejavnosti, ki dopolnjujejo izvajanje gospodarske javne službe.

Družba opravlja tudi druge dejavnosti, ki ne pomenijo opravljanja gospodarskih javnih služb, so pa pomembne za njeno poslovanje in opravljanje gospodarskih javnih služb ter zagotavljajo boljšo
izkoriščenost osnovnih sredstev in večjo produktivnost delavcev.

Po pooblastilu občin ustanoviteljic družbe in najemne pogodbe se v okviru družbe izvajajo še naslednje storitve:

  • vodenje poslovnih knjig v zvezi s sredstvi najema,
  • vodenje investicij,
  • vodenje katastra,
  • izdajanje projektnih pogojev in smernic,
  • izdajanje soglasij k projektnim rešitvam ter soglasij k priključitvi ali spremembi priključka.

Organi upravljanja družbe

Ustanoviteljice družbe izvršujejo ustanoviteljske pravice v organih upravljanja javnega podjetja, skladno s sprejetim Statutom Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., z dne 10. 3. 2016, in sicer:

  • svet ustanoviteljev družbe,
  • skupščina družbe,
  • nadzorni svet družbe,
  • direktor.

24. januarja 2011 je bil na podlagi Zakona o lokalni samoupravi konstituiran svet ustanoviteljev, ki ga sestavljajo župani občin družbenikov. Skupščino in nadzorni svet družbe sestavljajo predstavniki lokalnih skupnosti občin ustanoviteljic družbe. V skupščino so imenovani trije predstavniki občin ustanoviteljic družbe. Nadzorni svet sestavlja pet članov, izmed katerih so trije člani predstavniki občin ustanoviteljic in dva predstavnika zaposlenih.

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., vodi direktor neomejeno, samostojno in na lastno odgovornost ter ga zastopa in predstavlja nasproti tretjim osebam. Direktorja imenuje in razrešuje svet ustanoviteljev, njegove pristojnosti so opredeljene v statutu.

Poslanstvo podjetja

Oskrba prebivalcev in industrije s komunalnimi dobrinami (oskrba s toplotno energijo, zemeljskim plinom, z daljinskim hlajenjem, pitno vodo, odvajanjem in čiščenjem komunalne odpadne in padavinske vode in odlaganjem nenevarnih in inertnih odpadkov, izvajanjem pogrebno pokopališke dejavnosti) ter širjenje dostopnosti do komunalnih dobrin in storitev z izgradnjo omrežja v Mestni občini Velenje, Občini Šoštanj in Občini Šmartno ob Paki in delih sosednjih občin.

Vizija

Dosegali bomo visok standard oskrbe in visoko stopnjo kakovosti storitev po standardih razvitih držav za najnižjo možno ceno komunalnih dobrin in storitev. Zagotovili bomo trajno, zanesljivo, redno in kakovostno oskrbo uporabnikov komunalnih dobrin in storitev. Omogočili bomo naložbe v obnovo in posodobitev obstoječe infrastrukture, naložbe v novo infrastrukturo in s tem pogoje za kontinuiteto dejavnosti.
Zagotovili bomo ukrepe za varstvo okolja skladno z zakonodajo, specifičnimi potrebami lokalnega okolja, standardi, možnostmi znanosti, tehnologije in tehnike.
Zagotovili bomo izvajanje ukrepov zdravja in varnosti pri delu glede preprečevanja nevarnosti in tveganja pri delu, obveščanje in usposabljanje delavcev, navodila, ustrezno organiziranost in uvajanje varnejših in zdravju prijaznejših postopkov dela, širjenje načel zdravega življenja, možnosti rekreacije ter preventive za zdravje pomembnih aktivnosti in potrebna materialna sredstva v ta namen.
Prav tako bomo ob vsaki novi nevarnosti in spremembi ravni tveganja, ki jih bomo zaznali, ustrezno dopolnjevali Izjavo o varnosti z oceno tveganja.
Posebna skrb bo posvečena visokemu nivoju osnovnih in specialističnih znanj pri vseh potrebnih strokah. Zagotavljali bomo pozitivno vzdušje in dobre delovne pogoje vsem zaposlenim. Posamezniki bodo pridobili licence in pooblastila za izvajanje posameznih strokovnih opravil in dejavnosti. Postali bomo strokovno jedro in nudili visoko strokovne storitve lokalnim skupnostim ter podjetjem.
Lastnikom bomo nudili redne, pregledne in sledljive informacije o izvajanju dejavnosti in finančnem poslovanju podjetja.

Temeljne vrednote in politika Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o.

  • Znanje, ustvarjalnost, samoiniciativnost in inovativnost.
  • Zanesljivost, učinkovitost in prilagodljivost potrebam podjetja in družbe.
  • Varno delo in skrb za zdravje zaposlenih.
  • Odgovornost do uporabnikov, lastnine in lastnikov ter naravnega in družbenega okolja.
  • Spoštovanje dogovorjenih rokov, časa sodelavcev, uporabnikov ter naročnikov storitev.
  • V podjetju in izven podjetja sodelujemo na temelju odprtega, argumentiranega, strpnega in kulturnega dialoga ter medsebojnega spoštovanja.
  • Odgovorni smo za doseganje ciljev.
  • Pri vseh aktivnostih skrbimo za ugled podjetja.
  • Zavezani smo k stalnemu izboljševanju kakovosti storitev in dobrin, zdravja in varnosti ter zmanjševanju onesnaževanja okolja.
  • Zavezani smo k spoštovanju zakonskih zahtev.
  • Javnosti omogočamo dostop do politike kakovosti, ravnanja z okoljem ter zdravja in varnosti.

Slogan podjetja

Okolju, uporabnikom in zaposlenim prijazno podjetje.

{slider Centrala}

03 89 61 100

{slider Tajništvo}

03 89 61 102

{slider Stiki z javnostjo}

03 89 61 139

{slider Oddelek distribucije}

03 8961 266

{slider Oddelek vzdrževanja}

03 8961 252

{slider Oddelek distribucije pitne vode}

03 89 61 306

{slider Oddelek čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode}

03 89 89 400

{slider Oddelek odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode}

03 89 61 217

{slider Oddelek vzdrževanja}

03 89 61 215

{slider Oddelek zajema in priprave pitne vode}

03 89 61 424

{slider Plačilni promet in kompenzacije}

03 89 61 128

{slider Saldakonti}

03 89 61 124

{slider Obračun za industrijske uporabnike}

03 89 61 157

03 89 61 144

{slider Obračun za uporabnike v individualnih hišah}

03 89 61 152

03 89 61 153

{slider Obračun za uporabnike v večstanovanjskih blokih}

03 89 61 148

03 89 61 150

{slider Soglasja}

03 89 61 141

{slider Izterjava}

03 89 61 156



Sistemska
obratovalna
navodila

za distribucijski sistem zemeljskega plina za geografski območji Mestne občine Velenje in Občine Šoštanj

Poglej




Tehnične
zahteve

za graditev, obratovanje in vzdrževanje naprav distribucijskega sistema zemeljskega plina

Poglej



Načrt
nujnih
ukrepov

za zagotavljanje zanesljivosti zaščitenih odjemalcev v primeru izrednih razmer

2. izdaja

Poglej



Splošni
pogodbeni
pogoji


o dobavi zemeljskega plina
od 24. 9. 2022


Poglej

Zgodovina oskrbe z zemeljskim plinom

Omrezje DOP

Leta 1995 je Mestna občina Velenje s krajevno skupnostjo Škale - Hrastovec pričela z izgradnjo »Severne veje« plinovodnega omrežja v mestni občini Velenje. V tem letu je bilo zgrajenega 25 km omrežja na področju Krajevne skupnosti Škale- Hrastovec, s priključki za 311 objektov.

Istega leta je Mestna občina Velenje investirala še izgradnjo merilno reducirane plinske postaje - MRP Velenje Sever, za naselja Škale - Hrastovec, Šenbric, Cirkovce, Plešivec, Gaberke in Ravne. Kapaciteta MRP je 1100 hišnih priključkov oz. okoli 50.000 kWh/dan.

Komunalno podjetje Velenje, PE Energetika, je pričelo z distribucijo zemeljskega plina januarja 1996 za naselje Škale - Hrastovec, novembra 1996 pa je bilo zgrajenih še 6 km omrežja v naselju Šenbric s priključki za 43 objektov.

V letu 1997 se je vzpostavila distribucija zemeljskega plina na lokaciji Pekarna presta v Velenju.

Leta 2006 je Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., skupaj z Občino Šoštanj pričelo z investicijo »Plinovodno omrežje Gaberke«, ki je bila dokončana leta 2008. Zgrajenih je bilo 14,5 km plinovodnega omrežja s priključki za 199 objektov. Na obstoječem plinovodnem omrežju Škale-Hrastovec in Šenbric je bilo od leta 1996 do 2009 zgrajenih 18 novih priključkov.

Leta 2009 je bila izgrajena tudi merilno reducirana plinska postaja - MRP Velenje – Komunala ter pripadajoče plinovodno omrežje na področju Trebuše, za potrebe trgovskega centra Velenjka in morebitno priključitev okoliških krajev. Kapaciteta MRP je okoli 60.000 kWh/dan.

Leta 2018 se je v sklopu komunalnega opremljanja nove industrijske cone Stara Vas zgradilo tudi plinovodno omrežje, katero trenutno še ne obratuje, saj ni priključeno na nobeno MPR.

Na področju energetike in trga zemeljskega plina precej neugodno leto 2022 je prineslo nov mejnik, saj je Komunalno podjetje Velenje, d.o.o., s 1.10.2022 kot najmanjši dobavitelj v Sloveniji prenehalo z dejavnostjo dobave zemeljskega plina končnim uporabnikom. Podjetje je kot obstoječi dobavitelj vsem 177 odjemalcem aktivno in prednostno pomagalo pri zamenjavi dobavitelja zemeljskega plina.

Ob koncu leta 2022 je na okoli 47 km omrežja izvedenih 599 plinovodnih priključkov 599 in 224 uporabnikov zemeljskega plina.

Zamenjava dobavitelja

Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. je lahko vaš novi dobavitelj zemeljskega plina:
1.

Pokličite na brezplačno številko
080 80 34
ali nam pišite na kpv@kp-velenje.si.
2.

Sporočite nam:
- ime in priimek,
- naslov,
- kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
- prodajno skupino oziroma vašo letno porabo zemeljskega plina (podatke o prodajni oz. odjemni skupni lahko najdete na položnici)
3.

Na vaš naslov vam bomo poslali »Pogodbo o dobavi zemeljskega plina« in »Pooblastilo« s katerim pooblaščate Komunalno podjetje Velenje d.o.o., da vas zastopa v postopku zamenjave dobavitelja.
4.

Podpisano dokumentacijo nam čim prej vrnite, da bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., pri geografsko pristojnem sistemskem operaterju distribucijskega omrežja zemeljskega plina (ODS) lahko izvedla postopek zamenjave dobavitelja.
5.

V kolikor je bila prijava zamenjave dobavitelja pri ODS pravočasno in uspešno izvedena do vključno 10. dne v tekočem mesecu, bo Komunalno podjetje Velenje d.o.o., vaš novi dobavitelj zemeljskega plina že s 1. dnem naslednjega meseca.

Kako se priključim

Pojdi na kako se priključim


Ceniki zemeljskega plina

Pojdi na cenike

Primerjava dobaviteljev

Na spletni strani Agencije za energijo si lahko v primerjalniku ponudb ogledate informativni izračun letnega zneska za vašo predvideno porabo zemeljskega plina za posamezna odjemna mesta, ki so priključena na posamezno distribucijsko omrežje zemeljskega plina.

Primerjalnik ponudb Agencije za energijo

Reševanje reklamacij in pritožb za gospodinjske odjemalce

INFORMACIJA GOSPODINJSKIM ODJEMALCEM ZEMELJSKEGA PLINA O REKLAMACIJAH IN PRITOŽBAH (na podlagi 175. člena Energetskega zakona – Uradni list RS. Št 17/2014, EZ-1 in kasnejše spremembe in dopolnitve) Dobavitelj zemeljskega plina, KOMUNALNO PODJETJE VELENJE, d.o.o., Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje se obvezuje, da bo pri reševanju reklamacij in pritožb upoštevalo vse pravice, ki pripadajo gospodinjskim odjemalcem.
V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec:
1.
Najprej vloži pisno reklamacijo pri dobavitelju Komunalno podjetje Velenje, d.o.o. in sicer po pošti na naslov Koroška cesta 37 b, 3320 Velenje ali preko elektronske pošte kpv@kp-velenje.si.
2.
V primeru nestrinjanja z odločitvijo dobavitelja o reklamaciji poda pritožbo na družbo PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale, v okviru katerega dobavitelj v primeru nestrinjanja gospodinjskega odjemalca z odločitvijo o reklamaciji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo pritožb gospodinjskih odjemalcev v zvezi z izvajanjem pogodb o dobavi zemeljskega plina.
Pritožba se odda na družbo, in sicer na elektronski naslov info@persvet.eu, pisno na naslov: PERSVET d. o. o., Radio cesta 5, 1230 Domžale ali ustno v kontaktni center 041 302 203 od ponedeljka do četrtka od 7. do 19. ure, petek od 7. do 12. ure. O Vaši pritožbi bo odločala s strani družbe imenovana neodvisna oseba. Pravila v zvezi z imenovanjem osebe za obravnavo pritožb in s postopkom za obravnavo pritožb so dosegljiva na spletnih straneh družbe (www.persvet.eu).
Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni
Save