Radiator

Zaradi postopnega zniževanja zunanjih temperatur v prihodnjih dneh, predvsem v jutranjih urah, se po posameznih objektih že kaže potreba po vklopu ogrevanja. Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., izvajalec gospodarske javne službe dejavnosti distribucije toplote na geografskem območju mestne občine Velenje in občine Šoštanj, zato poziva vse uporabnike toplote, predvsem pa upravnike večstanovanjskih objektov, da se vsa dela na notranjih instalacijah, ter posledično praznjenja in polnjenja sistemov, izvedejo pred samim začetkom potrebe po ogrevanju, tako da se lahko vklop ogrevanja izvede nemoteno in v čim krajšem času.

Svetujemo tudi, da je smiselno izvesti vklop ogrevanja že nekaj dni pred močnejšimi ohladitvami. Regulacijska oprema namreč uravnava delovanje sistema ogrevanja glede na zunanjo temperaturo. Tako se v toplejših temperaturah delovanje ogrevalnega sistema popolnoma izklopi ali pa deluje z zelo zmanjšano močjo, ob ohladitvi pa se moč ogrevanja samodejno prilagodi povečani potrebi po ogrevanju.

V preteklih letih so se namreč pojavile težave ob naročilih za vklop ogrevanja, kjer so največjo težavo predstavljala interventna praznjenja in polnjenja sistemov, zaradi izvedbe del na notranjih instalacijah objektov ravno v času potrebe po začetku ogrevanja. Za pravilno izvedbo praznjenja ali polnjenja notranjih razvodov ogrevanja v večstanovanjskih objektih je namreč potrebno tudi po nekaj ur dela, odvisno od velikosti posameznega objekta.

Uporabniki v enostanovanjskih objektih pa za vklop naprav ogrevalnih sistemov v svojem objektu poskrbijo sami, kajti distribucijsko omrežje do objektov je v obratovanju skozi vse leto.

Hkrati vam kot upravljavec distribucijskega sistema toplote predlagamo, da se seznanite z odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja in zmote v povezavi z delovanjem ogrevalnih naprav. Odgovori na vprašanja so objavljeni na spletni strani podjetja na povezavi.

V kolikor po vklopu ogrevanja v vašem objektu, le-to ne obratuje, prosimo kontaktirajte dežurno službo KPV PE Energetika (03/896-12-56 ), ki 24 ur na dan vse dni v letu skrbi za sprejem in odpravo reklamacij.

Naslovna fotografija: pexel photo

Save
Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni