pexels photo 156913

Zdravstveno ustrezna pitna voda je ključnega pomena za zdravje vsake skupnosti. Pomembno je, da smo vedno pripravljeni na morebitne izredne razmere in ustrezno seznanjeni, na kakšen način bomo v teh primerih obveščeni o potrebnih ukrepih. V Komunalnem podjetju Velenje imamo izdelan načrt ukrepanja in obveščanja uporabnikov v primeru izvajanja ukrepov, omejitev ali prepovedi glede uporabe pitne vode iz javnih vodovodnih sistemov v Šaleški dolini.

V tabeli spodaj so prikazani načini obveščanja in podajanja informacij v različni situacijah. Svetujemo vam, da redno spremljate vsaj en medij, preko katerega podajamo informacije. 

Nacrt obvescanja 2021

Kaj zajema načrt obveščanja uporabnikov pitne vode?

Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini zajema nabor sredstev javnega obveščanja, ki bi jih v podjetju uporabili za obveščanje uporabnikov v primeru, ko voda zaradi različnih razlogov ne bi bila varna za uporabo. Naravne nesreče (poplave, potresi, žled, nevihte, suša…), rutinske napake (okvare na cevovodih, napake v delovanju črpalk ali opreme, izpadi električne energije…) in druge nepredvidljive nesreče (razlitje nevarnih snovi v prometnih nesrečah ipd.) lahko vplivajo na kakovost pitne vode. Če bi bile težave neobvladljive in bi pitje vode lahko predstavljalo tveganje za uporabnike, bi v podjetju takoj izvedli obveščanje uporabnikov s pomočjo sredstev javnega obveščanja, ki so navedena v načrtu obveščanja. Uporabniki bi bili obveščeni o potrebnih ukrepih, kot so prepoved pitja vode iz javnega vodovoda, prekuhavanje vode, možnostih nadomestne oskrbe, priporočilo pitja embalirane vode, prepoved pitja vode iz pipe za rizične skupine ipd. Javne ustanove, kot so vrtci, šole, zdravstvene ustanove, domovi za ostarele in živilski obrati, bi obvestili tudi osebno.

Načrt obveščanja uporabnikov vključuje tudi ustaljene postopke obveščanja s pomočjo sredstev javnega obveščanja v primeru večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.

Komu oziroma kam sporočiti, če so težave s pitno vodo?

V primeru, da imate pomisleke glede kakovosti pitne vode ali težave zaradi nezadostne oskrbe, lahko to sporočite 24-urni dežurni službi Komunalnega podjetja Velenje na telefonski številki 03 898 94 20 (hladna pitna voda), 03 896 12 56 (ogreta pitna voda) ali pokličete na brezplačno številko 080 80 34.

Kje uporabniki dobijo informacije o kakovosti pitne vode?

Informacije o kakovosti pitne vode so objavljene na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si. Načrt obveščanja je objavljen na povezavi.

Za morebitna vprašanja smo vam na razpolago tudi na elektronskih naslovih Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Vsi rezultati analiz pitne vode so dostopni na vpogled v Službi za tehnologije in nadzor, na Primorski cesti 8a, v Šoštanju.