Kako prejemati račun po elektronski pošti v PDF-obliki?

Izpolnite elektronski obrazec: 

eFormicon Vloga za izdajo e-oblike računa

PDF IKONA Vloga za preklic izdaje e-oblike računa

E-oblika računa, kot PDF-oblika namesto tiskane oblike na papirju, je možna samo za uporabnike direktnih obremenitev (nekdanjih trajnikov).

E-obliko računa kot PDF-oblika, ki jo boste prejemali na vaš elektronski naslov, lahko shranite v arhiv, jo natisnete ali samo pogledate. E-oblika računa kot PDF-oblika je na pogled enaka računu, ki bi ga prejemnik računa storitev dobil po navadni pošti; za pregledovanje e-oblike računa v PDF-ju je potrebna namestitev programa Adobe Reader.

PDF IKONA Splošni pogoji za poslovanje z e-obliko računa
PDF IKONA Navodilo za izdajo e-oblike računa
PDF IKONA PDF vloga za izdajo e-oblike računa
PDF IKONA PDF preklic vloge za izdajo e-oblike računa

 

 

Komunalno podjetje Velenje, d. o. .o. se zavezuje omogočati dostopnost spletne strani  www.kp-velenje.si v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (Uradni list RS, št. 30/18 s spremembami) ter Direktivo EU 2016/2102 Evropskega parlamenta in Sveta (Uradni list EU, L 327).

  1. Stopnja skladnosti

Spletišče Komunalnega podjetja Velenje je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, zato podjetje nenehno spremlja, prilagaja in sproti izboljšuje posamezne elemente dostopnosti.

  1. Nabor storitev za dostopnost

Spletna stran www.kp-velenje.si omogoča naslednje:

  • uporabo različnih ravni naslovov,
  • prilagajanje postavitve vsebine ločljivosti zaslona,
  • predvidljivo delovanje spletišča,
  • uporabo standardnega HTML jezika in razširitve, ki so podprte s strani vseh brskalnikov.
  1. Nedostopna vsebina

Kljub navedenemu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.  V prihodnje bomo ob uvajanju večjih sprememb sistema skrbeli, da bomo te v čim večji meri prilagajali tudi uporabnikom z različnimi oblikami oviranosti.

Vsebine, ki niso dostopne vsem obiskovalcem ali uporabnikom:

  • določeni dokumenti, ki so izdelani v formatu Adobe PDF,
  • fotografije, video posnetki in grafični prikazi na spletnih mestih, ki niso opremljeni z opisi oziroma nimajo alternativnega besedila.
  1. Dostopne alternative

Vse informacije, ki so dostopne na spletnih straneh, lahko uporabniki dobijo na:

- telefonu: 03 8961100,

- elektronski pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.,

- osebno na naslovu: Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje.

  1. Priprava izjave o dostopnosti

Izjava o dostopnosti se nanaša na celotno spletišče www.kp-velenje.si in je bila pripravljena dne 14. 7. 2021, na podlagi samoocene. Izjava je bila nazadnje pregledana in spremenjena dne 17. 9. 2024.

Prenovljeno spletišče je bilo objavljeno meseca junija 2016.

  1. Povratne in kontaktne informacije

V primeru težav, morebitnih dodatnih informacij s področja dostopnosti spletišča oziroma v kolikor naletite na vsebino, ki ni dostopna, nas kontaktirajte na telefonsko številko 03 8961100 ali pa nam posredujte obvestilo na e-pošto: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. oziroma na naslov Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., Koroška cesta 37/b, 3320 Velenje. Odgovor boste prejeli v roku 8 dni od prejema obvestila oziroma prošnje.

V kolikor v navedenem roku ne boste prejeli odgovora, vas bomo obvestili, kdaj bo odgovor podan in o razlogih za zakasnitev odgovora.

  1. Izvršilni postopek

V primeru ugotovitve neskladnosti spletišča z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, se lahko poda prijava pri izvršilnem organu:

Ministrstvo za digitalno preobrazbo,  Inšpektorat Republike Slovenije za informacijsko družbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana, kontaktna številka: 01 5555848, elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., je na podlagi Pogodbe o izvajanju izbirne gospodarske javne službe s parkirišči in garažnimi hišami s 1. 1. 2017 prevzelo v upravljanje parkirišča in garažne hiše v mestni občini Velenje.

Opis storitev in območij Storitve in območja

V upravljanje smo prevzeli:

  • zunanja parkirišča, kjer je obvezno plačevanje parkirnine, in sicer v coni A, coni B, coni C, coni D, coni E coni G in coni H;
  • garažne hiše Zdravstveni dom, Mercator, Avtobusna postaja in Gorica;
  • 6 polnilnih naprav za polnjenje električnih vozil.

Stanovalci v vseh conah so upravičeni do največ dveh abonmajev za parkiranje v modrih conah, razen v coni D (Gorica), kjer lahko stanovalci 1. abonma zamenjajo za dovolilnico za parkiranje v garažni hiši Gorica.

Karta modrih con 2025

 
{ sysbreezingforms: modreconetest }

 

pexels photo 3936358 covid

V torek, 15. septembra 2020, je potekal posvet na daljavo z naslovom »Oskrba in raba energije v času pandemije«, ki ga je organiziralo Slovensko združenje za energetiko (SZE). Na posvetu sta sodelovala tudi predstavnika Komunalnega podjetja Velenje, PE Energetika, s predstavitvijo avtorskega članka z naslovom »Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje mestne občine Velenje in občine Šoštanj«. Ukrepe in spremembe v delovnem procesu, ki smo jih v podjetju izvedli, so organizatorji posveta označili kot primer dobre prakse.

Rok Miklavžina, odgovorni inženir distribucije, in Gregor Cvet, tehnični vodja PE Energetika, sta predstavila pristop k hitri reorganizaciji procesa oskrbe in uvedbo ukrepov za zanesljivo in nemoteno oskrbo z energijo v času ustavitve javnega življenja zaradi razglasitve pandemije.

V Komunalnem podjetju Velenje smo bili že vse od razglasitve epidemije aktivno vključeni v aktivnosti za preprečevanje in zamejitev okužbe v Sloveniji. Tako se je v skladu z ukrepi na državnem in lokalnem nivoju delovni proces izvajanja storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, močno spremenil. Na distribucijskem sistemu toplote in zemeljskega plina smo tako na terenu izvajali vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov. Kljub zmanjšanim vzdrževalnim ekipam na terenu je distribucija potekala normalno.

V podjetju se zavedamo pomembnosti varne oskrbo ter rabe energije, pa tudi odgovornosti, ki iz tega naslova izhaja. Zato smo tudi v času izrednih razmer ob ustrezni reorganizaciji poteka dela zaposlenih in prilagoditvi delovanja energetskih sistemov ves napor usmerjali v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.

Vabljeni k branju prispevka Ukrepi in spremembe v delovnem procesu na distribucijskem sistemu toplote za geografsko območje MOV in OŠ v času pandemije, ki smo ga predstavili na posvetu.

Naslovna fotografija: Pexel photo

Uporabniške nastavitve piškotkov
Piškotke uporabljamo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo z našo spletno stranjo. Če piškotke onemogočite, stran morda ne bo delovala pravilno.
Sprejmi vse
Zavrni vse
Preberi več
Osnovni piškotki
Nujni
Sistemski piškotek
Sprejmi
Analitika
Orodja, ki se uporabljajo za analizo podatkov za merjenje učinkovitosti spletnega mesta in za razumevanje delovanja.
Google Analytics
Sprejmi
Zavrni
Save